2777
2789

تاپیک اون خانومه هم ک برا داداشش میخاس زن بگیره تعطیل شد که😂

ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ  مــــن ؏شــ♡ـق‌رو آرزو ڪـردمـــو تو مستـݼاب شدے♛ღ..!🦋 ️ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ.خدایا شکررررت❤️😍.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دروغ نبود عناوینی با محوریت احتمال خیانت زن سریع حدف میشه برای اقایون مشکلی نداره اما😐

دیگر هیچکس به فتح نیاندیشید،، دیگر هیچکس به هیچ چیز نیاندیشد،، چه روزگار تلخ و سیاهی،، خورشید مرده بود
دروغ نبود عناوینی با محوریت احتمال خیانت زن سریع حدف میشه برای اقایون مشکلی نداره اما😐

اهان 

من تازه داشتم میخوندم ک تعطیل شد حتی ب قسمت خیانتشم‌ و سرانجامشم نرسیدم

ای کاش دوباره بذاره

دروغ نبود عناوینی با محوریت احتمال خیانت زن سریع حدف میشه برای اقایون مشکلی نداره اما😐

سلام عزیزم برای اقایون هم مشکل داره اگر تاپیک بزنه خیانت کردم کاربریشون هم بسته میشه

ارتباط با نی نی یار فقط:@niniyar

ایشون فقط اومد گفت من اشتباه کردم یه مدت با یه آقایی چت میکردم که بعد فهمیدم دوست شوهرم هست الانم پشیمونم و چت مو قطع کردم کمکم کنید که دیگه سمتش نرم میترسم بازم وسوسه بشم

بعضیا شروع کردن به توهین که تو فلان هستی و بهمان هر چی بیچاره میگفت میدونم کارم بد بوده فقط کمکم کنید که دیگه نرم ولی بعضیا فقط بدوبیراه میگفتن 

آخرم بهش گفتن تو خائنی و این خیانتت ارثی هست خاک برسرت که بتو میگن مادر و این حرفا

جالب این بود که فقط یه چت ساده بوده نه هیچ چیزه دیگه من فقط گفتم که خداروشکر اینا نشدن خدا

زندگی را باید زندگی کرد .........
سلام عزیزم برای اقایون هم مشکل داره اگر تاپیک بزنه خیانت کردم کاربریشون هم بسته میشه

سلام مرسی گفتید منظورم چیزه دیگه ای بود

به عنوان مثال خانمهایی که از خیانت همسرشون تاپیک میزنن معمولا تاپیک میمونه البته با تعطیلی اینجور تاپیکها موافقم چون به نوعی هنجار شکنیه

دیگر هیچکس به فتح نیاندیشید،، دیگر هیچکس به هیچ چیز نیاندیشد،، چه روزگار تلخ و سیاهی،، خورشید مرده بود
اهان  من تازه داشتم میخوندم ک تعطیل شد حتی ب قسمت خیانتشم‌ و سرانجامشم نرسیدم ای کاش دوباره ب ...

اینجور مسائل بهتره اصلا عنوان نشه چون یجورایی قبح کارش از بین میره و رواج پیدا میکنه تاپیکایی این مدلی و بد اموزی داره

دیگر هیچکس به فتح نیاندیشید،، دیگر هیچکس به هیچ چیز نیاندیشد،، چه روزگار تلخ و سیاهی،، خورشید مرده بود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز