2777
2789
عنوان

عکس رنگی رحم

1289 بازدید | 55 پست

سلام.بچه ها ماه پیش که اولین اقدامم زیر نظر پزشک برای بارداری بود باردار نشدم.این ماه بار دوم هست که اقدام میکنمآزمایشهای من و همسرم همه سالمه..اینبار بجای شبی ۱دونه لتروزول از ۳ سیکل تا ۷ سیل شبی۲تا لتروزول داد.ماه پیش ۲تا فولیکول ۲۰ و ۲۱ داشتم که آمپول هم زدم ولی بارور نشد.الان یه فولیکول ۱۹ دارم که باید فردا آمپول بزنم.

دکتر گفت اگر این ماه هم مشی باید عکس رنگی از رحم بگیریم شاید گرفتگی لوله وجود داشته باشه.

خیلی میترسم.🙁کیا عکس رنگی دادن و براشون فایده داشت؟چجوریه؟ درد داره؟

من عکس دادم همون ماهم باردار شدم.... یه خورده درد داره اما ارزش داره اطلاعات خوبی میده... نترس 

دلم می خواهد یک دختر داشته باشم.❣دختری با موهای بلند مشکی و چشم های درشت خندان. اسمش را بگذارم "گیسو" و هر وقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانوانم و گیسهایش را ببافم تا قلبم آرام بگیرد.حالا که فکرش را میکنم دلم میخواهد "باران" هم داشته باشم. دختری لاغر و قد بلند که با صدایی مخملی برایم شعر بخواند. یک دختر تپل و مهربان با گونه های سرخ و گرد هم میخواهم. اسمش را بگذارم "آلما" و موهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" را نکند. آدم برای دختری با موهای طلایی جز گندم چه اسمی می تواند بگذارد. معلوم است، "خورشید"! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد و هر صبح که چشمهایش را باز می کند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده، "شادی" را بیدار کرده و به "نسترن" رسیده. دلم میخواهد در حیاط خانه م "ترانه" بخواند و "بهار" برقصد. "نگار"م خودش را لوس کند و من به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان "الهه" مجذوب چشم هایش شده م. دلم چقدر دختر می خواهد. روزهایم بی "سحر"، شبهایم بی "مهتاب"، آسمانم بی "ستاره" و زندگی بدون "افسانه" ممکن نیست. تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و "همدم" تا درد دل هایم را برایش بگویم. "رویا" می خواهم تا انگیزه زندگیم باشد و "آرزو" که دلیل نفس کشیدنم. دلم میخواهد یک دختر داشته باشم. دختری که خودم را توی چشمهایش و آرزوهایم را روی پیشانیش ببینم. هیچ اسمی توصیفش نکند. همه چیز باشد و هیچ نباشد. از هر قیدی آزاد باشد و در هیچ ظرفی جا نشود. رهای رها باشد! آری، انگار دلم می خواهد دخترم "رها" باشد...   وزن بعد زایمان 115...هدف اول... 110❌هدف دوم.. 105❌هدف سوم.. 100❌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من عکس دادم همون ماهم باردار شدم.... یه خورده درد داره اما ارزش داره اطلاعات خوبی میده... نترس 

خب عکس چه فایده ای داره 

میشه برا سلامتی نی نیم صلوات بفرسین لطفا مرسی🙏🙏

عزیزم برو تایپک عکس رنگی من رو بخون صفحه آخرش پر از اطلاعاته..انشالله مشکلت حل بشه منم مرداد ماه عکس رنگی دادم مشکلی هم نداشتم اما متاسفانه هنوز باردار نشدم

ازتون خواهش میکنم هر کسی امضامو میبینه برام دعا کنه منم مادر بشم خیلی سخته انتظار....
تازه دوماهه اقدام کردی چه زود میخوای عکس بندازی

نمیدونم.اتفاقا مامانم هم میگفت برای عکس خیلی زوده بعضیا بعد از چندماه خودشون باردار میشن.حالا نمیدونم چطوریست.اگر لوله ها بسته باشن چه اتفاقی میفته؟ راهی داره که باز شه؟

سن شما که خوبه ، چرا صبر نمی کنی طبیعی باردار بشی؟ عجله نکن ، دکتر معمولا یه سال وقت می ده برای بارداری و بعضی ها هم بیشتر زمان لازم دارن، بعضی دکترها شمارو بی جهت تو پروسه ی درمان میندازن در حالی که هیچ‌ مشکلی ندارید و فقط ازتون پول و وقت و اعصاب میره

خدا حفظ کند تو را که هدیه ی خدایی 🍀
خب عکس چه فایده ای داره 

اگه لوله چسبندگی داشته باش باز میشه اگه نه عمل میکنن... خیلی وقتام بعد همون عکس آدم باردار میشع... اگه لوله تک شاخه یا مادرزاد مشکل داشته باشه معلوم میشه.... زن مشکلش، واسه بارداری بیشتر لولست...البته استارتر بایذ شوهرم آزمایش، اسپرم بده که از اونم مطمعن شن

دلم می خواهد یک دختر داشته باشم.❣دختری با موهای بلند مشکی و چشم های درشت خندان. اسمش را بگذارم "گیسو" و هر وقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانوانم و گیسهایش را ببافم تا قلبم آرام بگیرد.حالا که فکرش را میکنم دلم میخواهد "باران" هم داشته باشم. دختری لاغر و قد بلند که با صدایی مخملی برایم شعر بخواند. یک دختر تپل و مهربان با گونه های سرخ و گرد هم میخواهم. اسمش را بگذارم "آلما" و موهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" را نکند. آدم برای دختری با موهای طلایی جز گندم چه اسمی می تواند بگذارد. معلوم است، "خورشید"! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد و هر صبح که چشمهایش را باز می کند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده، "شادی" را بیدار کرده و به "نسترن" رسیده. دلم میخواهد در حیاط خانه م "ترانه" بخواند و "بهار" برقصد. "نگار"م خودش را لوس کند و من به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان "الهه" مجذوب چشم هایش شده م. دلم چقدر دختر می خواهد. روزهایم بی "سحر"، شبهایم بی "مهتاب"، آسمانم بی "ستاره" و زندگی بدون "افسانه" ممکن نیست. تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و "همدم" تا درد دل هایم را برایش بگویم. "رویا" می خواهم تا انگیزه زندگیم باشد و "آرزو" که دلیل نفس کشیدنم. دلم میخواهد یک دختر داشته باشم. دختری که خودم را توی چشمهایش و آرزوهایم را روی پیشانیش ببینم. هیچ اسمی توصیفش نکند. همه چیز باشد و هیچ نباشد. از هر قیدی آزاد باشد و در هیچ ظرفی جا نشود. رهای رها باشد! آری، انگار دلم می خواهد دخترم "رها" باشد...   وزن بعد زایمان 115...هدف اول... 110❌هدف دوم.. 105❌هدف سوم.. 100❌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792