2777
2789
عنوان

سوختگی

1162 بازدید | 6 پست

سلام. من دچار سوختگی واژن  با دپی شدم. دوروزه دارم کباب میشم.بتاپتازون و پماد ان ان هم استفاده کردم ولی اصلا تاثیری نداره

کسی هست تجربه داشته باشه کمکم کنه؟

پماد کالاندولا دینه بزن . واسه بچه شیرخوار که میزنم عالیه سریع خوب میکنه

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

وااای یه بار منم همینجوری شدم اما یه جورایی بالای کشاله رانم یا همون رد شورتم سوخته بود یکی بهم گف یه دامن بپوش خمیر دندون بزن منم همین کارو کردم حسابی سوزش داشت اما فرداش خوب شد

خدایا همه رو به آرزوشون برسون   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پماد کالاندولا دینه بزن . واسه بچه شیرخوار که میزنم عالیه سریع خوب میکنه

من همیشه عرق سوز میشم از بتامتازون میزنم فرداش خوب میشه ولی الان با موبر دپی سوخته کنار و  داخل واژنم سوخته اخه

اتفاقا کالاندولا داریم ولی نزدم اونم امتحان میکنم .بتامتازون از اون قوی تر نیست یعنی؟

وااای یه بار منم همینجوری شدم اما یه جورایی بالای کشاله رانم یا همون رد شورتم سوخته بود یکی بهم گف ی ...

منم تو این دوروزفقط دامن کوتاه پوشیدم بدون زیرپوش ولی کشاله رونم نسوخته روی واژن وداخلترش سوخته😭

من همیشه عرق سوز میشم از بتامتازون میزنم فرداش خوب میشه ولی الان با موبر دپی سوخته کنار و  داخل ...

نه کالاندولا بهتره گیاهی هم هست.  خودمم گاهی غرق سوز میشم میزنم 

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز