2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس نمیخای مامان شی؟؟ 

وا همه همسنیات مامان شدن دست بجنبون...

وای هنوز بچه نداری؟؟؟؟ 

دیر نیست داره سنی ازت میگذره پس بچت کو؟؟ 

اخی شوهرت گناه داره ها فکر بچه نیسی براش؟ 

و در همه حالات چهره من 😐😔بعدم میام تو تنهایی این شکلی میشم 😭😭😭😭😭😭😭

واسه بچه دار شدنم صلوات میفرسی؟ 🙏...... ولا تنقطوا مِن رَحمةِالّله.......خدای مهربونم شکرت 😍...... خداجونم مراقب همه نی نی های تو راهی باش سلامت بزسن به آغوش مادراشون مراقب  زهرای(رستا) منم باش 🙏امین🙏....خانما تاپیک معجزه بارداریمو گذاشتم،،، شاید بدردتون خورد،،،، ((خدای مهربونم شکرت بابت فرشته کوچولوی نازنینم،، دخترم 11 مرداد 99 بدنیا اومد)) 

تو از اول هدفت این بود زندگیمو خراب کنی😢😢😢 خیلی چیزای دیگ شنیدم...ازهمشونم دلم شکست،دقیقا هم کسایی گفتن که خیلی دوسشون داشتم و برام مهم بودن

من هیچکس نیستم...واین قدرت من است💪💪

همین الان ... دوست بی فرهنگ نی نی سایتی ک ب من و خانواده ام خیلی قشنگ گفت دزد تو تاپیکم 🤨🤨🤨 

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️
پس نمیخای مامان شی؟؟  وا همه همسنیات مامان شدن دست بجنبون... وای هنوز بچه نداری؟؟؟؟  دی ...

ول کن بابا.... چ اهمیتی داره حرف بقیه

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️
ول کن بابا.... چ اهمیتی داره حرف بقیه

خیلی اهمیت نداشت اوایل اما الان داره باورم میشه که داره دیر میشه

واسه بچه دار شدنم صلوات میفرسی؟ 🙏...... ولا تنقطوا مِن رَحمةِالّله.......خدای مهربونم شکرت 😍...... خداجونم مراقب همه نی نی های تو راهی باش سلامت بزسن به آغوش مادراشون مراقب  زهرای(رستا) منم باش 🙏امین🙏....خانما تاپیک معجزه بارداریمو گذاشتم،،، شاید بدردتون خورد،،،، ((خدای مهربونم شکرت بابت فرشته کوچولوی نازنینم،، دخترم 11 مرداد 99 بدنیا اومد)) 

دیروز..از شوهرم

مسافرت بودیم گفتم به بچه لباس گرم بده نداد سرماخورد..گفتم چرا ندادی مریض شد..اونم گفت برگردیم..

برگشتیم تو خونه دعوا کرد و گفت فلانم تو اول و آخرت..😔یه پسر داریم یه دختر چند روزه.. گفت یه دونه هم زاییدی که اگر میخواستیم کاریم بکنیم نشه و موندی تو گلوم..بعد زد تو سرم و گفت گمشو خونه.. گریه کردم گفت بلند شو ناهار بده ببینم و آبغوره نگیر..

انقدر ناراحت شدم که الان شیرم کم شده و بچه هی شیر میخواد و سیر نمیشه..😔😔😔

خواهرم بزرگم بود

شب عروسیم چون مختلط بود گفت نمیام گفتم جدا هم بگیرم نمیای گفت بیام ترویج گناه شما رو ببینم ک چی شب عروسیم اومد بهم کادومو داد گفتم خواهر بمون گفت بهت گفتم نمیام ک خدا از گناهات بگذره پ خوشبخت شی

چون تیپمون و اخلاقمون شبیهش نیس انگ خرابی به من و خواهرم زد

چون شوهرم پولداره و شوهر اون طلبس(قصد توهین ندارم) و وضعشون خوب نیس به شوهرم انگ دزدی زدن 

خواهرم بزرگم بود شب عروسیم چون مختلط بود گفت نمیام گفتم جدا هم بگیرم نمیای گفت بیام ترویج گناه شما ...

دزدی!

مگه هرکی پولداره دزده..

خیلیا از سرای مملکت طلبه اند و پولدار و با پست و مقام و.. دزدی چه ربطی به پولدار بودن داره..چه ربطی به شغل داره..

طلبه بودن نشانه پاک بودنه مگه..!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792