2777
2789

برو دکتر شیاف بگیر

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

عزیزم منم از اول بارداریم تا الان لکه بینی دارم استراحتم نکردم فقط شیافت زدم اولاش الان دیگ نمیزنم...بعضیا اینطورین... من هر چی سونو و آزمایش میدم هیچ مشکلی نیس نمیدونم لکه بینی واسه چیه..البته زیاد لکه نمیبینم ولی خب ترشحاتم بیشتر قهوه ای یا زرد رنگه 

عزیزم منم از اول بارداریم تا الان لکه بینی دارم استراحتم نکردم فقط شیافت زدم اولاش الان دیگ نمیزنم.. ...

واااای نمیدونی چقدر با خوندن پستت اروم شدم انشالله ک منم برسم ب سن بارداری شما و بتونم چشای خوشگلشو ببینم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز