2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خامه هم آب میشه ها 

پودر خامه قنادی بگیر درست کن تو خونه 

موز بد نمیشه گردو هم بزن خوشمزه میشه

فرزندم،ازملالتهای این روزهای مادری ام برایت میگویم از این روزها که از صبح باید به دنبال پاهای کوچک و لرزان تو بدوم و دستت را بگیرم تا زمین نخوری. به کارهای روی زمین مانده ام نمیرسم این روزها که  اتاقها را یکی یکی دنبال من می آیی، به پاهایم آویزان میشوی و آن قدر نق میزنی تا بغلت کنم، تا آرام شوی. این روزها  فنجان چایم را که دیگر یخ کرده، از دسترست دور میکنم تا مبادا دستهای کنجکاوت آن را بشکند. با ناراحتی و ناامیدی سر برگرداندنت را میبینم که سوپت را نمیخوری و کلافه میشوم از اینکه غذایت را بیرون میریزی. هرروز صبح جارو میکشم، گردگیری میکنم، خانه را تمیز میکنم و شب با خانه ای منفجر شده و اعصابی خراب به خواب میروم. روزها میگذرد که یک فرصت برای خلوت و استراحت  پیدا نمیکنم و باز هم به کارهای مانده ام نمیرسم.امشب یک دل سیر گریه کردم. امشب با همین فکر ها تو را در آعوش کشیدم و خدا را شکرکردم و به روزها وسالهای پیش رو فکر کردم و غصه مبهمی قلبم را فشرد...تو روزی آنقدر بزرگ خواهی شد که دیگر در آغوش من جا نمیشوی و آنقدر پاهایت قوت خواهد گرفت که قدم قدم از من دور میشوی و من مینشینم و نگاه میکنم و آه... روزگاری باید با خودم خلوت کنم و ساعتها را بشمارم تا  تو از راه بیایی و من یک فنجان چای تازه دم برایت بیاورم و به حرفهایت با جان گوش بسپرم تا چای از دهن بیفتد. روزی میرسد که از این اتاق به آن اتاق بروم و خانه ای را که تو در آن نیستی تمیز کنم. و خانه ای که برق میزند و روزها تمیز میماند، بزرگ شدن تو را بیرحمانه به چشمم بیآورد. روزی    خواهد رسید که تو بزرگ میشوی، شاید آن روز دیگر جیغ نزنی، بلند نخندی، همه چیز را به هم نریزی... شاید آن روز من دلم لک بزند برای امروز. روزی خواهد رسید که من حسرت امشبهایی را بخورم که چای نخورده و با سردرد و گردن درد و با فکر خانه به هم ریخته و سوپ و بازی و... به خواب میروم...شاید روزی آغوشم درد بگیرد، این روزهادارد از من یک مادر به شدت بغلی میسازد
و اینکه میریم پارک با خانواده همسرم...میخواستم روکش ژله بزنم ولی آب میشه..چه پیشنهادی دارین برای تزئ ...

شکلات سفید بزن روکششو

صبحانه خوبه اما دوبسته بزن که مزش بیاد تو دهن

یادته میگفتی دوستداری زودتر از من از دنیا بری چون تحمل نبود منو نداری؟چرا خدا صدای تورو شنید ولی صدای منو نه🖤 عهد بستم باخودم  تااخرین نفسم بهبعشت پایبند بمونم،قول میدم سریع بیام پیشت عشقم😞.

خودت خامه قنادی درست کن با خامه صبحانه ت.

بزن تو‌نت دستورشو بگیر

من درست کردم خیلی خوب شد،عیییین خامه قنادی بیرونیا شد،دقیقا همون طعم

✌ همگام با تاپیک بامداد خمار💪  با همراهیِ دوست جونیا😍.  📎گروه آبی📎  وزن اولیه: ۸۴    وزن شروع دوباره😅: ۷۷  وزن کنونی: ۷۳.۸۵۰   هدف اول: ۷۴🔓🔑   هدف دوم: ۷۱🔒   هدف سوم: ۶۸🔒   هدف آخر😍: ۶۵🔒

شکلات تخته اگر داری با خامه درست کن بزن روش

مث کیک مکزیکی

دوستم برای خونه دارشدنم یه صلوات میفرستی❤️   همراه چالش بهاری فیت شو وزن الان۷۹      👈هدف اول ۷۵     👈هدف دوم ۷۰   👈 هدف سوم ۶۵   👈هدف آخر ۵۵ 💪 

گاناش درست کن...

خامه صبحانه رو گرم کن بعد شکلات تخته ای بریز توش بعد بریز رو کیکت خیلی خوشمزه است 

لا کیکت هم گاناش با موز بریز عالیه

سلام دوستان میشه برا مشکل هشت ساله من دعا کنید که خدا بهترین مصلحتش روسمتم بفرسته

عزیزم من زیاد درست میکنم کیک تولد اولا زیادم ارزون‌نمیشه و خ ب نمیشه با خامه ثبحانه چون تو یه دونه که نمیخواد بزنی. من همیشه ۵ هزار نومن میگیرم دو لایه میزنم و روشم میزنم زیاد میشه خوبه روشم به نظرم شکلات صبحانه بمال و صاف کن و چند تیکه کاکائو یا اسمارتیس ریز لا به لاشم موز خوبه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز