2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

324 بازدید | 38 پست

سلام خانمای گلی ک زایمان طبیعی کردین لطفا لطفا بگین راحت بود یا سخت؟؟؟؟چجوریه کدوم مرحله ش سخته؟؟درداش چجور دردیه؟

کرم ضدلک ،روشن کننده،درمان جای جوش،روغن خراطین اصل و ست ساز برای فروش دارم همه اینا نتیجه چن سال تجربه خودمه hamechibato این آیدی تلگراممه خواستین در خدمتمم😊😊😊

من تا نصفه راه تجربه دارم

من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دردش میگیره ول میکنه. من ازین درد نا اون درد یه ایه الکرسی میخوندم. بعدم اون اخرش بچه میخواد بیاد باید زور بزنی. سعی کن بجا جیغ و داد تحمل کنی تا انرژی اون اخرو داشته باشی

هر ادمی یه جوره شرایط فیزیکی و بدنش و به خیلی چیزا بستگی داره.وراثت.اندازه لگن مادر.وزن بچه .حتی شانس!ولی اکثرا دهنشون سرویس شده تو طبیعی😶

فکر بستنی تو فریزر نمیزاره بخوابممم.....طفلی هم تنهاست هم سردشه😪😪😌

عالیه طبیعی

من تجربه هروو رو داشتم

درد هست ولی نه اونجور که میگن

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام

ممنونم دوستای گلم از راهنماییهاتون،چیکار کنم دهانه رحمم هفته ی آخر باز بشه؟؟؟

کرم ضدلک ،روشن کننده،درمان جای جوش،روغن خراطین اصل و ست ساز برای فروش دارم همه اینا نتیجه چن سال تجربه خودمه hamechibato این آیدی تلگراممه خواستین در خدمتمم😊😊😊

هرکی یه نظری داره بستگی به بدن ها داره دختر دایی من که کاملا ناراضیه ومیگفت دوتا دنده شو شکستن از بس فشارش دادن و اینقد اذیت شد که نگو.بعضیام میگن خوبه

ندیدم در جهان بهتر ز مادر...سروجانم همه بادا فدایت❤
درد داره ولی قابل تحمله اگر بارداری نپرس استرس میگرتت و زایمانت سخت میشه عزیزم

اطرافیان استرس میدن ک برو سزارین

کرم ضدلک ،روشن کننده،درمان جای جوش،روغن خراطین اصل و ست ساز برای فروش دارم همه اینا نتیجه چن سال تجربه خودمه hamechibato این آیدی تلگراممه خواستین در خدمتمم😊😊😊
هرکی یه نظری داره بستگی به بدن ها داره دختر دایی من که کاملا ناراضیه ومیگفت دوتا دنده شو شکستن از بس ...

وای خدایا

کرم ضدلک ،روشن کننده،درمان جای جوش،روغن خراطین اصل و ست ساز برای فروش دارم همه اینا نتیجه چن سال تجربه خودمه hamechibato این آیدی تلگراممه خواستین در خدمتمم😊😊😊
ممنونم دوستای گلم از راهنماییهاتون،چیکار کنم دهانه رحمم هفته ی آخر باز بشه؟؟؟

برو تاپیک جامع زایمان طبیعی

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز