2789
عنوان

بگین چیکار کنم

128 بازدید | 21 پست

برای بچه دوم اقدام بکنم یا نه؟بچه اولم ۳ سال و ۳ ماهشه خیلی خیلی تنهاست اصلا بچه دو و برمون نیست از نظر اقتصادی هم با اینکه رومون فشاره ولی فکر میکنم بتونیم تامینشون کنیم شوهرم همش میگه من حوصله ندارم نمیتونم خودت باید نگهش داری همش میگه ولش کن همین یکی بسه خواهر برادر نمیخواد خودش دوست پیدا میکنه اما من به نظرم بودن یه خواهر یا برادر براش خیلی خوبه شما بودین چیکار میکردین خیلی دو دلم حقیقتش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن نیار ، سعی کن بچتو ببری مهد یا بیشتر بهش برسی تا از تنهایی دربیاد ولی الان نیار بااین اوصاف

در جهــان هستـے ،دقیقا همونجـا ڪہ نشستے :یادبگیـر و با اینـ عقیدهـ رشد و تلقے کنـ کـہ *انســــــــان* واقعے باشے ،انسان واقعے بودنـ بہ اینـ معنا نیستــ ڪہ چـادر مشکے سر کنے ،تسبیحـ بگیرے دستتـ و توجامعہ خودتو بہ دیگرانـ اثباتـ کنے ، سحر و شامـ درپیشگاہ الله خمـ و راستـ بشے درصورتے ڪہ معانیشو مورد توجہ قرار ندادے و درڪش براتـ سخت باشہ •••• انسانـ واقعے یعنے :اینقد وجدانـ داشتہ باشے تادلیو نشکنے ، غیبتـ همـ جنستو نکنے ، تهمتـ ناروا نزنے ، قضاوتـ بیجا نکنے ، شبانہ روز زندگیتو بہ دخالتـ درزندگے دیگران نگذرونے ،  زشت روی ، خوشگل روی ،کوتاه و بلندے ، ثروتمند، فقیرے را دیدے بہ تمسخر نگیرے ، دل مظلومیو شاد کنے ،باطنـ و ظاهرتـ یکے باشہ ، کار خیرے میکنے همجا جـــار نزنے ، بخششـ اونمـ بخاطر خدا داشتہ باۺے ، حسدورزے نکنے، بخاطر حرفـ مردمـ زندگے نکنے و....خلاصہ شبـ کہ سرتو میزارے روے بالشتـ راضے باشے ازخودتو وجدانتـ √آره انسانـ واقعے بودنـ یعنے خــدا ازتـ راضے باشہ و خنده رو بہ لباے امامـ زمانمونـ بیارے ❤❤❤

از همين الان شوهرت اب پاکيو ريخته رو دستت که کمک نميکنم... اگ ميشناسيش که بعدا ذوقشو ميکنه و عوض ميشه بيار و اينکه اگ کمک نکرد ميتوني پسش بربياي... 

میشه ی صلوات برای مادر مرحومم بفرستی🌷 اگ تونستی برای مادرم سوره یس بخون منم برات سوره الرحمن میخونم🌻❤️خبرم بده 

سلام حتما حتما اقدام کن.....دختر من۴سالشه تنهاس...اشتباه کردم که بچه نیاوردم...

ان شالله این تیکر نشون میده که سال ۹۹ سالی پرا ازشادی و خبرهای خوبه واسه من...واینکه سال ۹۹ پسرم تو بغلمه... 😁😁😁میشه یه صلوات واسم  بفرستی واسه اینکه  ان شالله خدا یه پسرصالح وسالم بهم هدیه بده ....ان شالله شماهم حاجت رواشی

بنظرم اول نظر شوهرت رو جلب کن چون بعدا اذیت میشی تقی به توی بخوره میگه خودت خواستی حالا جور بکش .و اینکه یدونه خوب نیست خواهر و برادر لازمه بنظرم. در آینده اگه خوب تربیت بشن خیلی به درد هم میخورن

خدایا امضا قبلیم رو حذف کردم اینبار نا امیدم نکن ،بچم رو به تو سپردم سلامتیش رو از تو میخوام .دوستان سقط مکرر هستم لطفا برای سلامتی بچم اگه دوست دارید یه صلوات بفرستید ممنون .میخوام اتفاق های خوب بارداری فعلیم رو توی امضاء بنویسم که همش ناله و گلایه نباشه خدا رو شکر امروز ۴‌.۴ .۹۹ رفتم صدا قلبش رو شنیدم خدا رو هزار با شکر .لطفا دعا کنید غربالگری هامم خوب باشه ممنون .خداروشکر امروز ۹۹/۴/۳۱ رفتم سنوگرافی غربالگری خداروشکر خوب بود خدا کنه فردا که میرم آزمایش بدم جواب اونم خوب باشه دعا کنید برام.امروز5/5جواب آزمایشم دیدم خدارو هزار مرتبه شکر خوب بود‌.وای چه حس و حال قشنگی بود انگار یه بار سنگین رو از روی دوشم برداشتن .برای سنو گرافی آنومالی و آزمایشش دعا کنید اونا هم بخیر بگذره .خب امروز ۲۵ .۵ رفتم جواب آزمایش آنومالی رو گرفتم که خدا رو صد هزار مرتبه شکر خوب بود ولی باید سرکلاژ بشم و سنو آنومالی برم خدا کنه اونا هم به دعای شما دوستان خوب باشه.خداروشکر۶.۱۰ رفتم سنو آنومالی گفتن همه چی خوبه ممنون از دوستانی که دعا کردن یکم لکه بینی دارم که ان شاءالله اونم رفع بشه خیالم راحت بشه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز