2777
2789
عنوان

اگزمای نوزادی

101 بازدید | 4 پست

سلام دوستان. پسرمن توبیست روزگی دچاراگزماشده روصورتش بردمش پیش دکتربهش کرم مرطوب کننده آیروکس وپمادتاکریل داده دوروزه براش استفاده میکنم خیلی تاثیرگزاشته میخواستم ازمامانایی که تجربه دارن بپرسم بعدازاینکه کاملابرطرف شدممکنه بازم برگرده خیلی خیلی نگرانم    

اگزمای چی کشک چی همه بچها اینجوری میشن از الان هی دکتر دکتریش نکن بچه رو 

بله که میره چرا نره اخه

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر من رو صورتش از ۱۵ روزگی پر دونه های قرمز شد. و جوش زد. علتش حساسیت به پروتئین گاوی بود که با رژیم مشکل حل شد. بعد ۶ ماهگیش هم رژیمم تموم شد.

آنتن‌هایی که هست صداها را از ریشه‌های درخت که در آب جوش بگذارند صدای هیاهو هست.

آخه صورتش دونه های ریزوخیلی قرمزریخته بودخودم به اشتباه فکرمیکردم ازگرمی باشه وبراش عرق شاطره استفاده می‌کردم باپنبه وهمین باعث شده بودپوستش خشک بشه وبدتربشه وقتی بردمش پیش دکترگفت اگزمای نوزادی هست وبایدپوستش رومرطوب نگه داری الان خیلی نگرانم که همیشه باهاش بمونه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792