2777
2789
عنوان

داستینکس

1507 بازدید | 45 پست

سلام از دیروز هرجا رفتم نیس

نمیدونم از کجا پیدا کنم؟

😔😔😔

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
منم دنبالشم خیییلییی واس پرولاکتین

اره منم 

کدوم شهری؟

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خواستم بچه نو از شیر بگیرم خریدم فقط یکی و خوردم باقیشو دارم

خوشبحالت

من برا پرولاکتین بالام میخوام


میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
حتما پيدا كن  برو هلال احمر  من خوردم عالي بود چند ساله رفع شد پرولاكتينم بالا بود

نیس عزیزم

همه جا ایرانیش هس

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
تهران ..شما پرولاکتین داری جوش میزنی پری نامنظم ریزش مو سر داری با سردرد ؟؟؟من اینجورم

پری نامنظم و ریزش شدید مو

من ۵۵ تا از رنج ازمایشگاه بالاس پرولاکتینم

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
حتما پيدا كن  برو هلال احمر  من خوردم عالي بود چند ساله رفع شد پرولاكتينم بالا بود

چجوری  هلال احمر؟؟؟واقعا جواب میده واس پرولاکتین. ..بخدا خیلیییییی اذیتم واس پرولاکتین؟

[QUOTE=100659021]برای پرولاکتین استفاده میشه کلا کدوم شهر هستی[/QUOTE

تبریز

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سوخته به نظرتون

_r_m | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز