من دوساله ب شوهرم پول قرض دادم اول زندگی. شوهرم وعدخ وعید داد چندماه دیگ پولتو با سودش میدم. خلاصه نداد تااینکه همکاری هم نکرد واسه فروش زمینش. بعد فهمیدم زمین مشکل دار گرفته و بمن نگفته بود. خلاصه شوهرم کلا ادم عصبی هست و لات بازی درمیاره و کردن کلفتی میکنه. اخیرا خیلی باهم بحث داشتیم تااینک من احساس کردم پشتوانه ندارم.بهش گفتم ممنون ک بهم میرسی ولی من دل گرمی ندارم(مولمم دادم بهش) شوهرمم از ازدواج قبلش بچه داره . و بچدارم نمیشع و مریضه. بخاطر این مسایل گفتم اگ انفاقی برات بیفته من چکارکنم اخه خانوادمونم قوی نیستن. کلی ناراحت شد و هارت و هورت کرد ک تو بفکر مرگ منی! امروزم تو اینستا یه فحش استوری کرد ک معلوم بود بامنه و منم باهدش بحثم شد و زنگ زد مدر مادرامون تا بیان تکلیفو مشخص کنن. خیلی اذیت کرد و جلو بزرگترا کردن کلفتی کرد...حالا من موندم بااین قوم الظالمین چکنم... پدرشم بهم بی احترامی کرد خیلی. گفت بیوه زن بودی چه توقعا داری!(درصورتی ک من دختر ۲۳ ساله تک فرزند بودم ک دوسال عقد بودم فقط) فوق العاده بشدت مادی حرف زدن و توهین امیز...مادر پدرمم الان تو شوکن ! چکارکنم بنظرتون .... منو اورون خونشون پدرمادرم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
و همه چی زندگی و تو شوهر و بچه و خونه و ماشین نبینیم
;/
تنهایی؛آدم پوچ میگیره، آدم غنی تحویل میده.آدم ضعیف میگیره، آدم قوی تحویل میده.ذهن بسته میگیره، ذهن باز تحویل میده.آدم سطح میگیره، آدم خبره تحویل میده.آدم گم شده میگیره، آدم مصمم تحویل میده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا میکنه و ساخته میشه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا میترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.
نه سختتر از اولی نیست. حالا نمیدونم جداشم یانه. ۴ساعت ازم بدگفت ابرومو برد. از ظرف نشسته تا پیج اینستا و غیره ازم ایراد کرفت تا ایرادای خودشو پوشش بده. امان نداد کسی حرف بزنه غیر خودش .میپرید وسط حرف من و مامانم