2777
2789
عنوان

جوش 😢

63 بازدید | 8 پست

سلام بچه ها ،من ۲۱ سالمه و از دوران بلوغ جوش میزدم دو دوره راکوتان خوردم که الان دوره اخر ۱ماهه که تموم شده تقریبا ولی باز جوش دارم میزنم تا حالا هیچ آزمایش هورمونی هم ندادم ،شما بگید چ کنم بخدا خسته شدم دیگه هر کرم و پمادی هم که بگین امتحان کردم فایده نداره😥😞

دقیقاا هر روشی و میرم ولی بازم جوش میزنم  کلی روشای درمان خانگی و استفاده میکنم ولی بازم چواب نداد

وسط این خیابونا ... دور از ط من جون و تنم مرد    قفلی رو این تیکه ی شعر بهنام بانی!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب ازمایش بده ک مشکلت معلوم بشه. بعد بتونی حلش کمی. باید بدونی جوش مشکل هورمنه یا ته 

بعدم کرم پگدر و پنکک استفاده نکن. ضدافتاب فراموش نشه. چربی و شیرینی  تا جای ممکم کم کن. بعضیا بخاطر لبنیات جوش میزنن. امتحان کن مشکل از اون نباشه. اگ استرس داری باید کمش کنی

ماسک کتیرا روزی چهار بار بزن

هرشب پوستتو با شوینده مخصوص پوستت بشور

عرق کاسنی و خیار و... ک سردن بخور

جوشاتو دست کاری نکن ک پخش نشن


برای ازدواج خوب و خوشبختیم دعام میکنید؟ 

هرروز ی لیوان خاکشسر ناشتا بخور

اب روزی هشت لیوانو حتما بخور 

خندونه خیلی خوبه 

کاستی و شاتره و آب زرشک و آب انار عالین

از یدر استفاده کن


برای ازدواج خوب و خوشبختیم دعام میکنید؟ 
خب ازمایش بده ک مشکلت معلوم بشه. بعد بتونی حلش کمی. باید بدونی جوش مشکل هورمنه یا ته  بعدم کرم ...

چربی و شیرینی که اصلاااا نمیخورم وزنم کمه ،ولی اره باید آزمایش بدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز