2777
2789
عنوان

كمك كردن

44 بازدید | 6 پست

بچه ها امروز تو خيابون خيلي خويد داشتم دستم پر پر بود ب سختي داشتم مياوردم وسايلو يك پسره جوون ديد منو گفت كمك نميخواي منم دارم اونوري ميرم گفتم ن ممنون دستتون درد نكنه خودم اوردم بقيش خيلي سنگين بود ب نظرتون بايد مياورد؟!

ميگم نكنه بهش برخورده ديگه تو جامعه ب كسي كمك نكنه واقعا خيلي خوشحال شدم ديدم يكي ب فكر بقيه هست ولي من ميخواستم مشكلمو خودم حل كنم نظرتون چيه

قضاوت فقط کار خداست...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا حالا برام پیش نیومده ولی فکر کنم من باشم کمک میگیرم البته اگر موجه باشه

يك هندونه ٨ كيلويي داشتم 

دوتا مشما ميوه 

دوتا هم مشما نوشابه و اينا

قضاوت فقط کار خداست...
يك هندونه ٨ كيلويي داشتم  دوتا مشما ميوه  دوتا هم مشما نوشابه و اينا

کمک می گرفتی عزیزم

البته اگر شوهرت بد دل نباشه و بعد دردسر نشه

من شوهرم بد دل نیست و اصولا تو کارم با همه جور آدمی طرفم و مشکل نداشتم تا حالا

شما هم خودت بسنج

مشاور بیمه هستم (اصفهان)
کمک می گرفتی عزیزم البته اگر شوهرت بد دل نباشه و بعد دردسر نشه من شوهرم بد دل نیست و اصولا تو کارم ...

نبابا اصلااا بددل نيست اومدم گفتم بهش گفت واااا ديونه

قضاوت فقط کار خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز