2777
2789
عنوان

غذای کودک

146 بازدید | 5 پست

با سلام و خسته نباشید پسر من 5 ماه و ده روزشه که سوم بردم بهداشت 6 کیلو بود وزن بدو تولدش 2280 بود که بهداشت و دکتر گفتن که غذای کمکی رو شروع کنید با دادن فرنی میخوام بپرسم فرنی رو چطور درست کنم آیا دادن شیر پاستوریزه و شکر در این سن مجاز هست در این زمینه واقعا اطلاعاتی ندارم آیا دادن آب به کوددک مجازه لطفا کامل راهنماییم کنید که ممنونتون میشم و اینم بگم پسرم فقط از شیر خودم تغذیه میکند و سوال آخر آینه که من این چند روز فقط روزی دو تا سه قاشق لعاب برنج میده قبلا روزی نهایتش دو تا سه با مدفوع میرد ولی الان پنج بار و روز اول غذا دادن تا 9بار مدفوع کرد البته فرنی با شیر خشک بهش دادم مدفوع کردنش از چی میتونه باشه

شیر پاستوریزه بهش نده شیر خودتو بدوش با هاش فرنی درست کن البته آرد برنجو بریز آب جوشیده رو روش بریز بزار رو گاز بزار سفت شه بعد جدا شیر دوشیده خودتو اضافه کن،درباره مدفوعم هر چقدر بخوره همونقدر دفع داره البته اگه شل نباشه اسهال نباشه طبیعی هست ،بعضی بچه ها شیر خشک نمیسازه اسهال میشن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب شیر خودمو نیاز به جوشیدن نیست

آرد برنج رو با آب بجوشون ی تیکه نبات بنداز توش بعد ک سرد شد با شیر خودتون قاطی کنید.شیر خودتون رو نجوشونید

دعای نی نی سایتیای میگیره. میشه دعا کنین خونه بهتر بگیریم .با دعای شما خونه خریدیم ولی نمیشه خودمون بشینیم دادیم رهن .خدایا هرچی صلاحه واسمون پیش بیاد.دخترم و شوهرم امیدای زندگیمن .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز