سلام من جنین شناسم و خوشحال میشم اطلاعاتمو با همجنس هام در اشتراک بذارم
این دستگاه دو نوع داره
یکی مسی
کیکی هورمونی
نوع مسی سالم تره وضررش کمتره و عملکردش به این شکله که با غلیظ سازی موکوس گردن رحم مانع ورود اسپرم میشه
نوع هورمونیشم ک پروژسترون تولید میکنه و الان منسوخ شده تقریبا
این دستگاه تقریبا بین ۴ هزار تومن تا ۱۰ هزار تو مراکز بهداشت نصب میشه و توی مطب خصوصی ک من الان دوستام هستن بین پونصد هزار تا ی تومن میذارن
۴ ماه بعد زایمان بذاریت ده روز بعد سونو بدیت جاش مشخص شه بعدش هر شیش ماه یبار چک کنین
تا ده سالم انقضا داره