هیچی
ولی تو ایودی مهم ترین مسئله تبحر طرف
من تا حالا دوبار گذاشتم و در اوردم (برای بارداری )
به نظر من تو شهر ای بزرگ برین پیش مراکز بهداشت مرکزی و ماماهای باتجربه
نه کسی که بلد نیست بذاره
دقیق بتونه جا بذاره و موقع خونریزی های اولیه نمی دونه چیکار کنه بیچارتون می کنه
من مشهد گذاشتم بهداشت احمدی
اسم ماما رو فراموش کردم اما مسئول درمانگاه است .