2777
2789

تو مراکز بهداشت بهتره بزاریم یا مطب؟چرااینقدر اختلاف قیمت دارن؟

کاربر قدیمی ام 😄ترکیدم😄 میشه برای سلامتی شوهرم که برای کارش جونشا کف دستش گذاشته و میره کاریه صلوات بفرستی💗🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه بعضیاش پریودوزیادمیکنه بستگی به جنسشم داره ام امریکاییاش خیلی خوبه

اگه  فرد ماهر بذاره درست می ذاره و از خونریزی زیاد جلو گیری می کنه و راهنمایی درست می کنه 

فقط تبهر مهمه . شما امریکایی شو بخری بدی به یک دکتر بی تجربه بذاره اینقدر اذیت می شی که باید دربیاریش 

درصدخطاش خیلی کمه البته احتمال دراومدن داره ک بایدحواستون باشه وچک کنید

پس بازم خیال ادم راحت نیست 

بهانه های دلتو بسپار به دست های خدا ....هوای غم هاتو داره خدای خوب عاشقا....
یعنی دیگه اصلن جلوگیری نمیخوادکه بکنید حتی طبیعی؟ 

هیچی 


ولی  تو ایودی مهم ترین مسئله تبحر طرف 

من تا حالا دوبار گذاشتم و در اوردم (برای بارداری )

به نظر من تو شهر ای بزرگ برین پیش مراکز بهداشت مرکزی و ماماهای باتجربه 

نه کسی که بلد نیست بذاره 

دقیق  بتونه جا بذاره و موقع خونریزی های اولیه نمی دونه چیکار کنه بیچارتون می کنه 

من مشهد گذاشتم بهداشت احمدی 


اسم ماما رو فراموش کردم اما مسئول درمانگاه است . 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دندانپزشک

shotfarangy | -10 ثانیه پیش

یه سئوال

kkkkkkk76 | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792