مطمئنی ازدست شوهرت در نرفته؟؟؟؟؟؟ چند روز مونده ب موعد پری؟
جلوگیریم به ک ا ن د و مه
ماه پیش دهم پری شدم ولی دوفاستون خوردنی زود تر میشم
این ماه باید ۴ یا ۵ میشدم
👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻 خدایا شکرت🤲❤ خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪ میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
میشی تا چند روز بعدازمصرف قرص پری میاد این قرص برای تنظیم پریه
آره ۲ مرداد تموم شد دوفاستون
منتظرم دیگه هنوز ببینیم چی میشه
👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻 خدایا شکرت🤲❤ خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪ میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙