2777
2789
عنوان

نزدیکی

| مشاهده متن کامل بحث + 961 بازدید | 33 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلااام عزیزم  ممنون گلم خوبن شکرخدا❤❤ پرهام امروز نوبت دکتر داره باز باید ببریمش شیراز

ای جانم 


پرهام عزیزمو حسابی  از طرف من صورت ماهشو ببوس بهش بگو یکی یه جایی تو این کشور انقدر دوستت داره که هرروز برات دعا میکنه و به یادته

😘😘😘😘😘

ان‌شاءالله که جوابای خوبی از پزشکش میگیرین 

😍😍😍😍😍😛



صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
ای جانم  پرهام عزیزمو حسابی  از طرف من صورت ماهشو ببوس بهش بگو یکی یه جایی تو این کشور ...

قربانت چشم گلم ممنون از اینهمه لطف زنده باشی ❤❤😘😘🌹🌹

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**

وای بچه ها من این ماه میخوام اقدام کنم ولی پریود نمیشم برم واسه اقدام😶

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
خرداد ماه عکس رنگی رحم نوبت داشتم و رفتم احتمال داره از داخل زخم شده باشه؟

بله احتمالش هست عزیزم 


ولی ان‌شاءالله لک لانه گزینی باشه

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
اقدام نداشتی؟

نه

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
اقدام کن،انشالله زود ب نتیجه برسی و خدا ی نی نی سالم و صالح بهت بده

آخه باید این روزا پریود بشم که نمیشم الان اقدام کنم تخمک ندارم که باردار نمیشم باشید اول پری بیاد بعد نمیدونم چرا نمیشم

این ماه دوفاستون هم خوردم 

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
اقدام کن،انشالله زود ب نتیجه برسی و خدا ی نی نی سالم و صالح بهت بده

مرسی عزیزم ایشالا شما هم باردار باشید🌹

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
آخه باید این روزا پریود بشم که نمیشم الان اقدام کنم تخمک ندارم که باردار نمیشم باشید اول پری بیاد بع ...

مطمئنی ازدست شوهرت در نرفته؟؟؟؟؟؟

چند روز مونده ب موعد پری؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل شصت پا

hivaa1400 | 11 ثانیه پیش

ازبکستان خوبه

قآضی | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792