2777
2789
عنوان

دعوای شدید

| مشاهده متن کامل بحث + 272 بازدید | 23 پست
چرا یکم توضیح بده دوست عزیز

نه عزيزم كجا بري؟؟؟چقدر ساده اي.يكي دوسال صبر كن ببين چي ميشه.دندون رو جيگر بذار.اون زنش كجاس؟

كلا ما ايرانى ها اينجورى هستيم كه حتي تو جايى كه هيشكى نميدونه ما كى هستيم اصلا از كجا هستيم؟؟؟اصلا چه شكلي هستيم؟؟؟داريم پز ميديم...يعني در اين حد فناااااا🤤پز ميدى كه چى بشه؟سايت براى رد تبادل نظره نه پز دادن!!!ميخواى پز بدى؟زحمت بكش برو خونه خالت اينا به خاله و عروس خالتو دختر خالت پز بده كه حداقل بدونن كى هستى.هه😏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزيزم كجا بري؟؟؟چقدر ساده اي.يكي دوسال صبر كن ببين چي ميشه.دندون رو جيگر بذار.اون زنش كجاس؟

اون شوهر کرده. ماهم دوساله ازدواج کردیم. اخرسال پسرش میاد پیشمون. زمینی هم ک باهم خریدیم ک البته ب اسم من نیست هنوز فروش نرفته ک پولمو بده.  زمین هنوز مشاعه و فروش نمیره😔

بله. اخه چرا فشار خانوادش باشه. ۳۶سالشهههه

خب خیلیا بیشتر از این هم سنشونه ولی خانواده شون روشون تسلط دارن،هیچ وقت برای تحقیق پیش همسر سابقش رفتی؟اونم از این موضوع ناراحت بود؟

نرفتم.😔 روم نشد اخه ۲۳سالم بود

روشدن که نمیخواست، اما حالا گذشته، ولش کن.

به الان بچسب، چرا انقدر تو اون محیط ناراحتی؟زیاد از حد به خانواده اش سر میزنه؟اونا رفت و امد غیر معقول دارن یا چی؟

روشدن که نمیخواست، اما حالا گذشته، ولش کن. به الان بچسب، چرا انقدر تو اون محیط ناراحتی؟زیاد از حد ب ...

اخه منطقش خوب نیست و بیفرهنگ هستند مردمش. و قدیمی و کثیفه.  ولی اینا عادت کردن.شوهرم اهل ریسک نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز