مطلبتون رو خوندم و برام جالب بود
اتفاقا بهتره به خانمهای مانتویی، بیحجاب و بدحجاب تنفروش هم در کنار اون چادریهایی که شما فرمودید اشاره کنیم 😊
دل و عمل
رفتارمون با ظاهرمون باید یکی باشه و از این شعارهای دلت باید پاک باشه ندیم...!
چون
خداوندی ﮐﻪ ماروخﻠﻖ ﮐﺮﺩﻩ، ﺍﮔﺮ ﻓﻘﻂ ﺩﻝ ﭘﺎﮎ و باطن براش ﮐﺎﻓﯽ ﺑﻮﺩ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺁﻣﻨﻮﺍ
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﮔﻔﺘه
ﺁﻣَُﻨﻮﺍ ﻭَ ﻋَﻤِﻠُﻮﺍ ﺍﻟﺼَّﺎﻟِﺤﺎﺕ
ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻢ رفتارت و ظاهرت باید پاک باشه هم عملت