2777
2789

از قبل از سن تکلیف سرم میکردم، اینم بگم نه اون اولش اجباری در کار بود و نه در ادامه ش

هم ساده، هم قجری و هم بحرینی و عربی، البته مدلهای خیلی آزادش

صلّی الله علیک یا اباعبدالله... چرا به داد دل من نمیرسد اشکم؟ بخوان برای نگاهم نماز باران را...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آبجی من هم مسفیض شدم آز اشنایی با فرشته ای مثل شما! من را دعا بکنید  از این دست تاپیکها تعداد ...

مرسی خیلی خیلی لطف میکنین

"کنکوریای تجربی دوستای عزیزم" ۳ تا تاپیک دارم که شاید به دردتون بخوره سوالی داشتید در خدمتم❤

ساده ست

از ۲۶ سالگی سرم میکنم

شیخی به زن فاحشه گفتا مستی                             هر لحظه به دام دگری پابستی                               گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم                                    اما تو چنان که مینمایی هستی
حسنی و لبنانی.  از 11سالگی. 12ساله سر میکنم. خدا بخواد یکی دوسال دیگه میذارمش کنار😁

می تونم بپرسم چرا؟

تا ابد این جمله را انشا کنید *پای این طوماررا امضاکنید* هرکجا ماندید درکل امور*روبه سوی حضرت زهرا کنید              
می تونم بپرسم چرا؟

چون زده شدم از سخت گیری های همسرم سر حجاب. 

انگار ایمان و اسلام فقط حجابه. به هیچ کدوم از حقوق زن توجهی نداره ولی نوبت حجاب ک میشه با اینکه کامل کامله حجابم هی گیر میده.... دلم میخواد دیگه چادر سر نکنم چون تو وجودم حرمتش برام شکسته.... البته محجبه میمونم بی چادر 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 
سلام گوزل باجیم  خدا حفظت کنه مهربونم

فدات مرسی😘

دلت که گرفت، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است، پر بکش او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را میخواند ؟ اگر هیچکس نیست، ♥خدا♥ که هست... چه بسیار کلام ها که پاسخ شان سکوت است. "حضرت علی (ع)"

من از ۱۳ سالگی چادری هستم لبنانی اماراتی  دانشجویی سر میکنم

عضو🟣گروه 😈بنفش‌سرگروه‌عزیزم 💜💜فنچA74 💜💜 تاپیک مانکن‌های زیبا🕊️🕊️🟪وزن اولیع ۷۸۲۰۰😟😟وزن فعلی۶۸آخشش🥴😍🧐🟣💃🏼💃🏼💃🏼🥰پیش به سوی۶۷ 🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️هدفم ۵۵🏃🏼‍♀️ 😍وزن هدفم اخر زمستانه🌧️❄️☃️☃️✌️😎 🥳 ❄️😍🏃🏼‍♀️😌لازمه تبدیل شم به آدمی که یادمیگیره قوی باشه و تیکه های شکسته شو محکم کنار هم بزاره و از اول شروع کنه..👩🏼‍🦯😎💪یه آدم كه هدف داره ، رو پا خودش ايستاده و قوی جلو ميره..آره اين آدمو دوست دارم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792