2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من چون شهرستان بودم وچادر یجوری اجبار بود ازاول سرکردم یعنی بچه بودم ازاین گل گلیا داشتم الانم دخترم اونو میپوشه😂😂

ازسن تکلیف به بعد خوشم میومد مثل مامانم باشم

تا دبیرستان که شیطنت داشتیم ولی چادرو برنداشتیم الانم ۲۷سالمه وشکرخدا هیچوقت ازسرم نیفتاده حتی بادوتا بچه پشت سرهم وکلی وسایل که میگن چادر دست وپاگیره

کاری ندارم کی چی میپوشه وچطوری میگرده من اعتقادات خودمو دارم وبهش پایبندم😊

مدلای عربی وصدفی ولبنانی رو میپسندم وباهاشون راحتم

جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"
من چون شهرستان بودم وچادر یجوری اجبار بود ازاول سرکردم یعنی بچه بودم ازاین گل گلیا داشتم الانم دخترم ...


عزیز دلمی آبجی

همیشه از پستهای قشنگت لذت بردم

یکی از اهداف این تاپیک همینه که ما چادری ها بفهمیم چقدر خواهر محجبه داریم!

عزیز دلمی آبجی همیشه از پستهای قشنگت لذت بردم یکی از اهداف این تاپیک همینه که ما چادری ها بفهمیم چ ...

فدات بشم خواهری

روزی که خانواده همسرم برای خواستگاری اومدن خواهرشوهرم گفت داداش چادر دوس نداره گفتم باشه حرف میزنیم ولی شب خواستگاری هیچ حرفی از پوشش من نزدم که خودهمسرم گفت همیشه چادرمیذارید گفتم بله گفت اجبارا یا قلبا دوس داری گفتم وابسته به چادرم گفت پس تمومه منم دنبال همچین عقایدی هستم😊😊

هیچکس فکرشو نمیکرد شوهرقرتی من انقد ازحجاب خوشش بیاد

جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"
خدا انشاءالله همسر محترمتون را براتون نگه داره!

ممنونم گلم


جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"

سلام من از ۱۰ سالگی تقریبا شروع ب پوشیدن کردم 

چادر ساده و عربی دارم 

خیلی راحتم خدایی بهم احساس آرامش و امنیت میده 

ن اینکه این حس خودم باشه کلا تو دانشگاهم ب این نتیجه میرسم برخورد بقیه رو نسبت ب خودم و بقیه میسنجم تفاوت داره 


There is GOD💚💚💚 ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792