من چون شهرستان بودم وچادر یجوری اجبار بود ازاول سرکردم یعنی بچه بودم ازاین گل گلیا داشتم الانم دخترم اونو میپوشه😂😂
ازسن تکلیف به بعد خوشم میومد مثل مامانم باشم
تا دبیرستان که شیطنت داشتیم ولی چادرو برنداشتیم الانم ۲۷سالمه وشکرخدا هیچوقت ازسرم نیفتاده حتی بادوتا بچه پشت سرهم وکلی وسایل که میگن چادر دست وپاگیره
کاری ندارم کی چی میپوشه وچطوری میگرده من اعتقادات خودمو دارم وبهش پایبندم😊
مدلای عربی وصدفی ولبنانی رو میپسندم وباهاشون راحتم