2777
2789

سلام خانومای گل من چادری هستم،یعنی بعدا چادری شدم

خواعرشوهرم ازمن بزرگتر ه وباز میگرده به من میگه افکارت مثل مامان بزرگاست!

چندبار هم مادر شوهرم گفتع توخونه چادرنپوش(من جلونامحرم چادررنگی خونگی سرمیکنم)

ولی من ازحرفشون اصلا ناراحت نمیشم،چون میدونم نگاهشون نگاه درستی نیست،واساسا حرفاشون حجت نیست برام

رابطم خوبه باهاشون وکم کم طرزفکرشون داره عوض میشه

بچه ها مهم اینه که خودتون چقدربه کاری که دارید انجام میدید اعتقاد دارید

واقعا دیگران عددی نیستن

نه ازتشویقشون خوشحال بشید ونه ازتمسخرشون ناراحت

الحمدلله رب العالمین که شدم مامان الان محمد  قسمت همه منتظرا،ان شاءالله ،به حرمت حضرت فاطمه ی زهرا(س) خودت مدیریت کن زندگیمونو،به کسی محتاج نشیم،مارو به خودمون وامگذار،اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام خانومای گل من چادری هستم،یعنی بعدا چادری شدم خواعرشوهرم ازمن بزرگتر ه وباز میگرده به من میگه ا ...

سلام عزیز دلم دور شما بگردم من! خوش به حالتون گلم

التماس دعا دارم شدید

حضرت زهرا نگهدارتون باشه گلم

سلام اول متن خوندم، دلم ریخت! فکر کردم میخوای بگی ما که خیلی کم هستیم     عشقی آبجی جان ...


نگاه مردم اصلا مهم نیست.

همین نکته به خدا اگه همه بفهمن چقدر خوبه .


چه اهمیتی داره مردم به چه چشمی به من نگاه کنند.


حالا من همیشه آراسته ومرتب هستم .اما برام مهم نیست نگاه مردم .دوست دارم خدا بهم نگاه کنه .

همسرم نگاه کنه وبچه هام از دیدنم لذت ببرن .چه احتیاجی به توجه بقیه دارم .




اصلا آیه داریم .خدا میگه شما خودت خوب باش من محبت شما رو توی قلب همه میزارم.

یک آیه روی ضریح سرداب امام رضا نوشته شده که خیلی قشنگه:یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون:آنها می خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند ولی خدا نورش را بیشتر میکند.هرچند که کافران خوششان نیاید.
صد در صد عزیز شما از کی چادری شدی خودت؟


من از بچگی بودم .از کلاس دوم .

دانشگاه سر کار همه جا چادر دارم .البته اخیرا به خاطر بچه کوچکم توی مسافرت چادر نمی پوشم ولی حجابم درست هست.

یک آیه روی ضریح سرداب امام رضا نوشته شده که خیلی قشنگه:یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون:آنها می خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند ولی خدا نورش را بیشتر میکند.هرچند که کافران خوششان نیاید.

خدا خیرت بده .شما یه سرباز کوچولو هستی برای فاطمه .


امیدوارم بتونیم تو فضای مجازی که اینقدر در نبود ما محل یکه تازی بعضیا شده موفق باشیم.

یک آیه روی ضریح سرداب امام رضا نوشته شده که خیلی قشنگه:یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون:آنها می خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند ولی خدا نورش را بیشتر میکند.هرچند که کافران خوششان نیاید.
سلام عزیز دلم.وا چرا ابرت بره عشقم.اخه همه گفتن خودت نگفتی

شوخی کردم فدای شما بشم  

نه تو صفحه های اول گفتم چند بار

من از بچگی بعضا میپوشیدم، اونم به انتخاب خودم، راهنمایی یه کم بیشتر، دبیرستان کلا فاصله گرفتم متأسفانه از این فضا ولی عنایت خدا باعث شد از حدود 18 سالگی دیگه سفت و سخت چادری بشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ادمین

fati010 | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز