سلام خانومای گل من چادری هستم،یعنی بعدا چادری شدم
خواعرشوهرم ازمن بزرگتر ه وباز میگرده به من میگه افکارت مثل مامان بزرگاست!
چندبار هم مادر شوهرم گفتع توخونه چادرنپوش(من جلونامحرم چادررنگی خونگی سرمیکنم)
ولی من ازحرفشون اصلا ناراحت نمیشم،چون میدونم نگاهشون نگاه درستی نیست،واساسا حرفاشون حجت نیست برام
رابطم خوبه باهاشون وکم کم طرزفکرشون داره عوض میشه
بچه ها مهم اینه که خودتون چقدربه کاری که دارید انجام میدید اعتقاد دارید
واقعا دیگران عددی نیستن
نه ازتشویقشون خوشحال بشید ونه ازتمسخرشون ناراحت