سلام عزیزم
این حرفتون که میگید هنوز ما زیادیم درست نیست.
تقریبا همه می دونن اکثریت مردم ایران اکثریت یعنی خیلی بیشتر از نصف مذهبی هستند.
وبه حجاب احترام میزارن.
این حرف شما از موضع ضعف گفته شده.ما خیلی بیشتر هستیم .خیلی بیشتر.
فکر می کنم رفراندومی که در تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی برگزار شد این رو نشون داد.
ما چند تا سلبریتی می بینیم فکر میکنیم اکثریت جامعه اونا هستن در حالی که اینطوری نیست.
مذهبی ها وچادری ها خیلی خیلی بیشترن.
این حرف بعضی خانوما هم که میگن به خاطر حجابم مسخره میشم هم درست نیست.
من ندیدم کسی به خاطر حجاب کسی رو مسخره کنه.
همه حتی شل حجاب ها هم خودشون توی دلشون این رو قبول دارن که کارشون غلط هست ومی دونند که حجاب بهتره ولی به زبون نمیارن