سلام بانو، ماشاءالله چقدر هم متناسب و خوش اندام هستید👌 من حتم دارم تمامی انواع چادرها به قامتتون برازنده است🌸
من فقط با توجه به تجربه خودم مطلبی رو عرض میکنم، ببین عزیزم ما در هر شرایط ظاهری و رفتاری که باشیم قطعا و حتما عده ای با ما موافق یا مخالف هستند، تکلیف غریبه ها و اقوام دور که روشنه، اما حالا اگر از میان نزدیکانمون هم کسانی در جبهه مخالف باشن بنظر من یک سبک وسنگینِ ساده میتونه راه آدم رو روشن کنه، باید از خودت بپرسی که این ویژگی ظاهری یا رفتاری من آیا لطمه ای به وظایف من در قبال این عزیز وارد میکنه یا نه و یا اینکه حقوقی از ایشون ضایع میشه یا نه؟؟! اگر پاسخ به این سوال منفیه پس محکم به مسیرت ادامه بده💪 اما اون حس های بدی هم که از جانب اطرافیان بهت وارد میشه همگی ناشی از اعتماد بنفس هست و من پیشنهاد میکنم تنها روی همین مقوله کار کنی، چون الان به حجابت لطمه میزنه پس فردا به هزاران مساله شخصی دیگه ت... و یک روز که به خودت میای می بینی گوهر رو به ریگ فروختی...
اینا تجارب شخصی منه، منی که تنها عضو چادری خانواده م هستم و البته در خانواده همسرم هم فقط مادرشوهرم چادریه... در واقع مادرم و خواهرم و خواهرشوهر و جاریها و... هیچکدوم چادر نمیپوشن... و تمام این حرفهایی که گفتی رو عمیقا درک میکنم💕
ممنون که نظرمو خوندی، آرزو میکنم نگاه خداوند بدرقه ی انتخابت باشه🌹⚘🌹⚘