2777
2789
سلام  من بعد زدواجم   اگر تنهایی برم سر کار   و تنهایی  برم بیرون همسرم میگه چاد ...

سلام عزیزم 

به وسیله برای صاف و درست نگه داشتن روسری یا شال

لوازم حجاب فروشی ها دارن 

معروفه به طلق حجاب

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


۱۳٫۱۴سالگی

همین اول امضام میگم اگه ازپستم خوشت نیومده و...حالابه هردلیلی ازجمله یانظرم ناراضی بودی به خوبی بهم بگو من بدنیستم به خوبی که بگی به خوبی هم پاسخ میگیری پس به دلایلی که بعضی کاربرااینجاروازان خودشون میدونن وهرچی دوست داشتن وبه ذهنشون ردشد وپیاده میکنن گفتم بگم بهتون ازاین به بعد توهین کنی توهین بهت میشه تویه جمله قشنگ بگویاپستموپاک کنم نشدولازم بود عذرخواهی کنم.باتشکر😊 خدایاتوخودت میدونی چی میخام پس؛  خدایابه امیدخودت... برام دعاکن به وسعت دلت ممنون عزیزم🌺🌺هرکس خودداندوخدای دلش که چه دردیست کجای دلش😢😢خانمادرسته اینجامجازیه همدیگرونمیبینیم نمیشناسیم اماکلمات انرژی دارند  هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!!!!حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است.. هر قلبی دردی دارد٬ فقط نحوه ابراز آن فرق دارد... بعضی ها آن رادرچشمانشان پنهان میکنند ٬ بعضی ها در لبخندشان!!!!!!خنده رامعنی به سر مستی مکنآنکه میخندد غمش بی انتهاست..نه سفیدی بیانگر زیبایی ست....... ونه سیاهی نشانه زشتی........ کفن سفید ٬ اما ترساننده است: وکعبه سیاه ٫ اما محبوب ودوست داشتنی است.....انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش.....قبل از اینکه سرت را بالا ببری ونداشته هایت را به پیش خدا گلایه کنی..... نظری به پایین بیندازو داشته هایت راشاکر باش❤️❤️..
از شهید بزرگوار سلیمانی میخواهم به حق احترامی که شما براش قائلی و از تصویر پروفایلت هم مشخصه کمکت کن ...

واقعا ممنونم...من از وقتی ایشون شهید شدن تغییراتم شروع شد...حجابمو بهتر کردم رفتارمو بهتر کردم نماز اول وقت میخونم تقریبا اگه این چادر هم خدا و شهید کمک کنند واقعا مدیونشم

دلم ی چادر طرح دار سبک میخاد که لیز هم نباشه . ولی دانشجویی مچی دار و بی مچی دارم . ساده ندارم اصلا ...

سلام

این که لیز نباشه خب بستگی به جنس پارچه داره!!

ولی مدل دار سبک بحرینی و لبنانی خوبن!

طبق قوانین خدا عمل کنید⬅️طبق قوانین خدا عمل کنید⬅️طبق قوانین خدا عمل کنید⬅️طبق قوانین خدا عمل کنید⬅️طبق قوانین خدا عمل کنید
سلام عزیز دلم ابن که من چند ماهه دارم و الحمدلله استقبال خوبی ازش شده فدات شم خانمی

کسی نیست🤔🤔🤔منم چادریم😀😀😀باافتخار هم میگم..و واقعا چادر رو دوست دارم✌✌✌✌😍😍😍⚘⚘⚘

😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنیدکبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست                                                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز