2777
2789
سلان عزیز دلم تاج بندگی روی سرت مستدام فدات شم از کی چادری شدی؟

از بچگی😀😀😀😀😀✌فکر کنم کلاس اول✌✌✌

😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنیدکبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست                                                                  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلان عزیز دلم تاج بندگی روی سرت مستدام فدات شم از کی چادری شدی؟

سلام یادم رفت🙊🤦‍♀️سلام خوشکل خانوم خانوم خانما😀😀😀😀✌😍😍⚘⚘

😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنیدکبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست                                                                  
حضرت زهرا نگهدارت باشه عزیزم

خیلی ممنون


علاوه بر نگهدارم باشه،دعام کنید زایمان خوب و راحتی داشته باشم به حق حضرت زهرا

  خدای مهربونم ممنونم بابت نی نی که تو دلم کاشتی دل همه منتظرا رو شاد کن   
حضرت زهرا نگهدارت باشه گلم

ممنون😍😍😍😍😍😍😍😍😍✌✌✌✌⚘⚘⚘نگه دار تموم بنده های خوبش...به خصوص شما باشه😍😍😍😍😍😍

😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنیدکبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست                                                                  
دوست بگردم خواهر گلم 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘✌

😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنیدکبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست                                                                  

سلام گلم منم چادر لبنانی خیلی مدلشو دوست دارم 

از ۴ ابتد ایی تا دوسال پیش☹

نی نی اومد سختم بود

کی دوست داره مکالمه و اسپیکینگ یاد بگیره هزینشم بعداز رضایت.........پایان هر ۵ جلسه یا ۱۰ جلسه پرداخت کنه؟؟؟💃💃💃💃         سلام دوستان  من معلم زبانم 10 ساله    یک کتاب اموزش مکالمه نوشتم    که میشه تو سی جلسه مکالمه و گرامرو یاد گرفت.   چیزی که تو کتابم آموزش دادم گرامر صفر تاصد به صورت کاربردی همراه با آموزش اسپیکینگ هست    .به صورت مجازی هست  آموزش "گرامر و اسپیکینگ "هست.       همینجا تو نی نی سایت هم میتونیم کلاس رو برگزار کنیم         .آموزش شامل      گرامر صفر تاصد      ۲۰۰۰ لغت کاربردی      تمرینات جمله سازی و اسپیکینگ         200 درصدتضمینی ک میتونی پایان سی جلسه کامل انگلیسی ح رف بزنی          تضمینمم اینه که او لش هزینه ای نمی گیرم       می تونید روش تدریسم و ببینید و تصمیم بگیرید.       هزینشم میتونیدپایان هر  5  جلسه  پرداخت کنید ک کاملا مطمین و با خیال راحت اعتماد کنید           .مناسب کسانیکه که پایشون ضعیفه یا مکالمه میخوان یاد بگیرن       بااموزش مدرسه و دانشگاه کلا فرق داره        دوست داشتید شمارمو میدم خدمتتون جهت هماهنگی بیشتر               هزینشم ناقابله کلا 300 تومن    که بصورت اقساطه ۳ یا ۶ قسط       اگر مایل بودین درخواست بدین درخدمتتونم.
سلام گلم منم چادر لبنانی خیلی مدلشو دوست دارم  از ۴ ابتد ایی تا دوسال پیش☹ نی نی اومد سختم بو ...

سلام عزیز دلم  

هم رشته ای گلم

بله قبلا تو خصوصی با شما صحبت کردم

خدا انشالله حفظت بکنه 

امیدوار روزی با انتخاب خودت به چادر برگردی

التماس دعا

جانم من چادریم از ۱۶ سالگی محجبه شدم 

از همین الان الان شروع میکنم با انرژی زیاد برخلاف همیشه!۱۲/۵از وزن ۹۰ هدف اول ۸۵ بعد ۸۰ بعد ۷۵ بعد ۷۰ بعد ۶۵!من میتونم قطعا میتونم 💪💪💪💪
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز