سلان عزیز دلم تاج بندگی روی سرت مستدام فدات شم از کی چادری شدی؟
از بچگی😀😀😀😀😀✌فکر کنم کلاس اول✌✌✌
😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنید❤کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنید❤کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست
ممنون😍😍😍😍😍😍😍😍😍✌✌✌✌⚘⚘⚘نگه دار تموم بنده های خوبش...به خصوص شما باشه😍😍😍😍😍😍
😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنید❤کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست
😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنید❤کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست
کی دوست داره مکالمه و اسپیکینگ یاد بگیره هزینشم بعداز رضایت.........پایان هر ۵ جلسه یا ۱۰ جلسه پرداخت کنه؟؟؟💃💃💃💃 سلام دوستان من معلم زبانم 10 ساله یک کتاب اموزش مکالمه نوشتم که میشه تو سی جلسه مکالمه و گرامرو یاد گرفت. چیزی که تو کتابم آموزش دادم گرامر صفر تاصد به صورت کاربردی همراه با آموزش اسپیکینگ هست .به صورت مجازی هست آموزش "گرامر و اسپیکینگ "هست. همینجا تو نی نی سایت هم میتونیم کلاس رو برگزار کنیم .آموزش شامل گرامر صفر تاصد ۲۰۰۰ لغت کاربردی تمرینات جمله سازی و اسپیکینگ 200 درصدتضمینی ک میتونی پایان سی جلسه کامل انگلیسی ح رف بزنی تضمینمم اینه که او لش هزینه ای نمی گیرم می تونید روش تدریسم و ببینید و تصمیم بگیرید. هزینشم میتونیدپایان هر 5 جلسه پرداخت کنید ک کاملا مطمین و با خیال راحت اعتماد کنید .مناسب کسانیکه که پایشون ضعیفه یا مکالمه میخوان یاد بگیرن بااموزش مدرسه و دانشگاه کلا فرق داره دوست داشتید شمارمو میدم خدمتتون جهت هماهنگی بیشتر هزینشم ناقابله کلا 300 تومن که بصورت اقساطه ۳ یا ۶ قسط اگر مایل بودین درخواست بدین درخدمتتونم.