خانوما
من رشتمو دوس نداشتم
مامانم ب زور منو فرستاد انسانی
منم چون به این رشته علاقه نداشتم افت کردم
طوری ک معدلم همش ۱۴ ۱۳ شد
چند ماه پیش تموم کردم درسمو ولی ی دونه آوردم
و اینکه میخام سال بعد کنکور بدم
ب زبان خیلی علاقه دارم میخام تو دانشگاه زبان بخونم
بنظرتون معدلم رو دانشگاه و شغل ایندنم تاثیری داره؟
اگه داره ادامه ندم میترسم بخونم ب بن بست برسم