2777
2789
عنوان

یه مشکلی دارم

76 بازدید | 12 پست

خانوما 

من رشتمو دوس نداشتم 

مامانم ب زور منو فرستاد انسانی

منم چون به این رشته علاقه نداشتم افت کردم

طوری ک معدلم همش ۱۴ ۱۳ شد

چند ماه پیش تموم کردم درسمو ولی ی دونه آوردم

و اینکه میخام سال بعد کنکور بدم 

ب زبان خیلی علاقه دارم میخام تو دانشگاه زبان بخونم

بنظرتون معدلم رو دانشگاه و شغل ایندنم تاثیری داره؟

اگه داره ادامه ندم میترسم بخونم ب بن بست برسم

کلاس زبان میری؟

خوشگلم واسم صلوات میفرستی؟ کاش راه دوری بین ما بود🚶کاش سرنوشت ما جدا بود↕از تو فکر من رها بوده🙍گر ندیده بودمت ای یار🙌عشق دیدی خانه ات خراب است💒عشق هر چه گفته ای سراب است💖ای چه حق انتخاب است ❓که ندارم خبر از دلدار❕تو همانی که رگ خواب مرا میدانی😴تو همانی که به درد دل من درمانی💊باورت کردمو گفتی تا ابد میمانی👫دیدی آخر که تو رفتی و من اینجا ماندم💔دیدی اخر که ز پرواز دلت جا ماندم🚁تنها یار بی کسی ها دیدی تنها ماندم😢دل💖توبه کردی و شکستی دل💔با چه رویی عاشق هستی😍تو امید به هر که بستی💑رفتو آخرش شدی تنها👤من یک غم ادامه دارم😖من بغض آخرین قرارم😧که هنوز در انتظارم😧برسی به داد این شبهام🌃تو همانی که رگ خواب مرا میدانی😴تو همانی که به درد دل من درمانی 💊باورت کردمو گفتی تا ابد میمانی😍   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم . تو کنکور که تاثیر مثبت داره تاثیر منفی نداره تو پیدا کردن شغل هم به مهارتت نگاه میکنن مخصوصا تو رشته ای مثل زبان و دیگه اصلا معدل دیپلم به چشم نمیاد چون قراره بری لیسانس و فوق و بالاتر ایشالله بگیری


قوی و محکم بخون درصدهای بالا بیاری دانشگاه خوب قبول بشی با معدل خوب لیسانس و .. تموم کنی و شغل پردرامدی هم ایشالله پیدا کنی


قوی برو جلو

ته دلتون آروم🌹 تاپیکم
بله

خب پس خوبه دیگه توی زبان فقط

تافل مهمه

خوشگلم واسم صلوات میفرستی؟ کاش راه دوری بین ما بود🚶کاش سرنوشت ما جدا بود↕از تو فکر من رها بوده🙍گر ندیده بودمت ای یار🙌عشق دیدی خانه ات خراب است💒عشق هر چه گفته ای سراب است💖ای چه حق انتخاب است ❓که ندارم خبر از دلدار❕تو همانی که رگ خواب مرا میدانی😴تو همانی که به درد دل من درمانی💊باورت کردمو گفتی تا ابد میمانی👫دیدی آخر که تو رفتی و من اینجا ماندم💔دیدی اخر که ز پرواز دلت جا ماندم🚁تنها یار بی کسی ها دیدی تنها ماندم😢دل💖توبه کردی و شکستی دل💔با چه رویی عاشق هستی😍تو امید به هر که بستی💑رفتو آخرش شدی تنها👤من یک غم ادامه دارم😖من بغض آخرین قرارم😧که هنوز در انتظارم😧برسی به داد این شبهام🌃تو همانی که رگ خواب مرا میدانی😴تو همانی که به درد دل من درمانی 💊باورت کردمو گفتی تا ابد میمانی😍   
رو دانشگاه تا حدی تاثیر داره اما اگه خوب بخونی و درصدهات بالا باشه چیزی نمیشه تمرکزت بزار واسه زبان ...

خیلی ممنون عزیزم 

از طرفی هم از ریاضی خیلی بدم میاد 

اگه تو کنکور ریاضی رو نزنم  ایرادی نداره؟خیلی استرس دارم

هنوز شروع نکردم واسع خوندن میخام از زمستون شروع کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز