2777
2789
عنوان

یه سوال؟

65 بازدید | 8 پست

چجوری به نی نی یار بگم تاپیک هامو حذف کنه؟؟؟؟

خدایا شبیه بادکنکی شده ام از بغضایی که به اجبار فرو داده ام ،التماست میکنم ....فقط یک سوزن... تکه تکه شدنم با خودم.......😔😔

باید بری خصوصی براشون پیام بفرستی و لینک تاپیکات و بگی ولی روزی یکی حذف میکنن و اگر خصوصی و خانوادگی باشه

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ساعت۶غروب به بعد پیام خصوصی ب‌نی‌نی‌یار۵

الانم نی نی یار ۳ هست مگر اون حذف نمیکنه؟

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
الانم نی نی یار ۳ هست مگر اون حذف نمیکنه؟

من بهش پیام دادم حذف نکرد

نیلوفر و باران در تو بود خنجر و فریادی در من،فواره و رؤیا در تو بود تالاب و سیاهی در من، در گذرگاهت سرودی دگر گونه آغاز كردم...
من بهش پیام دادم حذف نکرد

آهان مرسی 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
باید بری خصوصی براشون پیام بفرستی و لینک تاپیکات و بگی ولی روزی یکی حذف میکنن و اگر خصوصی و خانوادگی ...

بلد نیستم

چطور بعضیا تاپیک میزنن نی نی یار تاپیک منو حذف کن؟

خدایا شبیه بادکنکی شده ام از بغضایی که به اجبار فرو داده ام ،التماست میکنم ....فقط یک سوزن... تکه تکه شدنم با خودم.......😔😔
بلد نیستم چطور بعضیا تاپیک میزنن نی نی یار تاپیک منو حذف کن؟

صداشون کن شاید بیان حذف کنن 


بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
صداشون کن شاید بیان حذف کنن 

نی نی یار 5 رو هم تگ کردم

خدایا شبیه بادکنکی شده ام از بغضایی که به اجبار فرو داده ام ،التماست میکنم ....فقط یک سوزن... تکه تکه شدنم با خودم.......😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792