2777
2789
عنوان

جدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 287 بازدید | 44 پست
چطور؟


مال منم یه زنه نمیدونم کیه به شوهرم میزنگه در مورد من و خانوادم بد میگه، دقیقا از روزی که من عقد کردم میزنگه تا الان که شده سه سال، اونقدر زنگید و شوهرمم حرفشو قبول داره که زندگیم به اینجا رسید

مادرم و پدرم ، بگید چطوری صداتون کنم که برگردید واقعا بهتون نیاز دارم!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اینو قبول ندارم کی با دعا اومده که با همچین چیزی بخاد بره لغزش از خود شوهرش بوده من بودم به این ر ...

چیکار میکردی اذیت میشدی تو اون زندگی چطور درست میکردی؟

اون زنه مطلقه ادب شه چجوری؟با قاپیدن شوهر یکی دیگ ادب میشه؟

قاپیدن؟

این دیگه شوهر نیست هانیباله

اگه سردی خالی بود کاری میکردم شوهرش روانیش بشه..

ولی چندبار خیانت کرده واقعا دوستت روش میشه به دلش بگه بازم اونو میخوام؟


هموطن عزیز،اگه مخالف من هستی،حتما ریپلای کن .خواهش و التماس میکنم که اگه دل پسر،دختر یا بنده ای رو شکوندید و ازش سو استفاده مالی و روحی کردید،ازش حلالیت بگیرید،(میدونم خیلی ها واسه ظلم هاشون توجیه میارن و به خودشون دروغ میگن که فلانی حقش بود یا من قصدم این نبود و یا شرایط اون روزهای من فرق داشت و باعث شد بد باشم اما باور کنید آه و نفرین اون اشخاص(یا شخص) آرامش واستون نمیزاره و تو همین دنیا روزگارتون رو سیاه میکنه،پس حلالیت بگیرید تا رنگ آرامش رو ببینید وگرنه پیش خدا درد دل کردن و اشک ریختن سودی نداره چون حق الناس هست. ممکنه اون انسان که شما به خاطر  پول و غرور باهاش بازی کردید زندگیش و روح و روانش تا ابد نابود شده باشه.پس اگه میخواید تو این دنیا و دنیای ابدی اروم باشید برید پیشش و اشک بریزید و جبران کنید.خدا از ادمایی که ادعای زرنگیشون میشه و ظالم هستن بدجوری تقاص میگیره...و پوستشون رو تو همین دنیا میکنه...ا
چیکار میکردی اذیت میشدی تو اون زندگی چطور درست میکردی؟

راحتش نمیزارم مردی که خیانت کرد دیگه ب درد نمیخوره وایمیستادم اذیتش میکردم برم تا اون زنه رو راحت بیاره تو خونم از اون زنم شکایت میکردم

قاپیدن؟ این دیگه شوهر نیست هانیباله اگه سردی خالی بود کاری میکردم شوهرش روانیش بشه.. ولی چندبار خ ...

چند بار نه..2 ساله ازدواج کردن اون زنه 1 ساله تو زندگیشون آشوب میندازع وگرنع موقع ها ی دیگ باهم خوبن

خب تو کاری نکردی؟3 سال داری تحمل میکنی؟؟


مثلا چیکار کنم به نظرت؟ کل خانوادشم میگن بابا اون میخاد زندگیتو از هم بپاشونه ولی شوهرم میگه نه خیرخواه زندگیمه 

مادرم و پدرم ، بگید چطوری صداتون کنم که برگردید واقعا بهتون نیاز دارم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792