2777
2789
عنوان

مشکل هورمونی

296 بازدید | 28 پست

سلام.بچها من خیلی جوش میزنم ب این نتیحه رسیدم که باید از اساس درمان کنی.فک میکنم مشکل هورمونی یا کیست دارم؟

حالا باید برم دکتر پوست که برام ازمایش و سونو بنویسه یا 

باید برم دکتر زنان؟؟؟؟؟؟

لطفا برای،معلم شدن من دعاکنید.

برو دکتر پوست 

من به هر دری زدم خوب نشد پروفسور شمس میرفتم درست نمیشددددد انقدر هر چی حقوق میگرفتم خرج پوست میکردم خدا میدونه

آخر رفتم یه دکتر با تو جه به برنامه تلوزیونی گفتم روآکوتان بده فقط . همون خوبم کرد .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برو دکتر پوست  من به هر دری زدم خوب نشد پروفسور شمس میرفتم درست نمیشددددد انقدر هر چی حقوق میگ ...

مگه دیوونم راکوتان بخورم؟؟عوارض خطرناکش هر دفعه یک چیزه خدامیدونه چکار میکنه.هیچ وقت توصیه نکن بقیه بخورن.تازه درمانشم ۵۰/۵۰اس.....معلوم نیس۵ماه دیگه جوشا برگرده.....باید ریشه ای درمان کرد

لطفا برای،معلم شدن من دعاکنید.
برو دکتر زنان اول جوش هورمونی روی چونه میزنه و خیلیی درد داره زیرپوستی هست

منم اینطوریه.درد داره منتهی گونه امم میزنه زیرپوستی درددار.بعضی موقعام چرکی....ولی هرچی انتی بیوتیک میخورم خوب نمیشم....یا خوب میشم.دوباره برمیگرده..مطمئنم هورمونیه که دوباره بر میگرده

لطفا برای،معلم شدن من دعاکنید.
مگه دیوونم راکوتان بخورم؟؟عوارض خطرناکش هر دفعه یک چیزه خدامیدونه چکار میکنه.هیچ وقت توصیه نکن بقیه ...

من ۱۰ نفر رو میشناسم ۷سال پیش خوردن خوب شدن ‌ عوارض نداره فقط باید مشکل کبدی نداشته باشی

دوستم که میخورد پدرش پزشک بودبا مدرک از انگلستان خانوم 

منم اینطوریه.درد داره منتهی گونه امم میزنه زیرپوستی درددار.بعضی موقعام چرکی....ولی هرچی انتی بیوتیک ...

احتمالا هورمونی هست

اگه مجردی بهت قرص اسپرینولاکتون و سیپروترون کمپاند میده جوش هات میره فقط باید صبور باشی

برو دکتر پوست  من به هر دری زدم خوب نشد پروفسور شمس میرفتم درست نمیشددددد انقدر هر چی حقوق میگ ...

دکتر پوستم زیاد رفتم....هیچ کدوم نمیگن علتش چیه..فقط یاد گرفتن میگن راکوتان..

لطفا برای،معلم شدن من دعاکنید.
احتمالا هورمونی هست اگه مجردی بهت قرص اسپرینولاکتون و سیپروترون کمپاند میده جوش هات میره فقط باید ص ...

اره...چه میشه کرد.من یه دوره خوب میشم.یه دوره خراب.پارسال رفتم دکتر گفت یه کیست کوچیک داری..ولی هیچ ربطی به جوشات نداره..مگه میشه اخه؟!!

لطفا برای،معلم شدن من دعاکنید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792