2777
2789
عنوان

گند زدم

157 بازدید | 9 پست

ی بشکه بزرگ ترشی درست کردم. ی هفته اس بازش کردم.. الان رفتم دیدم روش سفید شده انگار کپکه. باید میزاشتم تو یخچال!! کمک کنید خراب شدن دیگه؟؟ سیرام زیاده چکار کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من تاحالا ترشي درست نكردم ولي مامانم وخاله م كه درست كردن ديدم روشون سفيد نشده اگه سفيد ممكنه كپكي چ ...

ما اهوازیم. تو کابینت گذاشته بودم سه روزه هفته هم خونه نیستیم کولر خاموشه.. یعنی بخاطره گرماش؟ 

ما اهوازیم. تو کابینت گذاشته بودم سه روزه هفته هم خونه نیستیم کولر خاموشه.. یعنی بخاطره گرماش؟ 

واي جنوب كه خيلي گرمه ...من خودم جنوب استان فارسم وحشتناك گرمه...حتما به خاطر گرما بوده شك نكن 

خیلی حیف شد نمیدونستم باید تو یخچال باشه

خاله من ميزاشت تو كابينت ولي اون موقع ها هوا تقريبا سرد بود ولي شما تو اين هوا خونه هم نبودي كولر هم نزدي صد در صد برا گرماس ..البته خالم در حد سه چهار روز ميزاشت تو كابينت 

خاله من ميزاشت تو كابينت ولي اون موقع ها هوا تقريبا سرد بود ولي شما تو اين هوا خونه هم نبودي كولر هم ...

آره از گرما اینجوری شده. شانسم. چکار کنم میرم دوباره درست کنم دیگه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

امتحان نهایی

o_omoon | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز