2777
2789
عنوان

درد زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 310 بازدید | 65 پست
من اینطوری بودم سی هشت هفته ودو روز ترشحات مث سفیده تخم مرغ صبح ازم اومد رفتم زایشگاه معاینه هیچ درد ...

ترشحاتت پشت سر هم بود یعنی مداوم بود ؟من صبح یه تیکه کوچیک شبم یه تیکه کوچیک داشتم

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بچه بریچه تا الان نچرخیده

ماساژ بده شکمت رو با روغن زیتون و یکسری ورزش ها هست که تا لحظه ی آخر باعث چرخش بچه میشه،حیف شکمتونه خراب پاره بشه پوستتون هم خیلی خراب میشه جای عمل بمونه،من خواهرم سزارین کرده خیلی پشیمونه،منم دیدم چی به روزش اومد سر زایمانش برای همین به همه التماس میکنم تا جایی که امکانش هست از سزارین فاصله بگیرن

منم کلی ترشحات مث سفیده تخم مرغ دارم ولی دردی ندارم ولی نرفتم معاینه

برو معاینه چون ورودی رحم داره پاک میشه مرحله بعد پاره شدن کیسه آبه 

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
منم کلی ترشحات مث سفیده تخم مرغ دارم ولی دردی ندارم ولی نرفتم معاینه

چقد خونسردی عزیزم من سی وپنج هفته هم رفتم معاینه لگن دهانه رحمم تحریک کرد ک زودتر زایمان کنم

💫دائمایِکسانٰ نَباشَدْحال دورانٰ غَمْ مَخور💫

بچه ها من خیلی دلم میخواد بچه دوم بیارم ولی.... چون مشکل ژنتیکی داریم نمیتونم یعنی پسرم مشکل بینایی ژنتیکی داره میخوام از تخمک اهدایی استفاده کنم ولی درکل شرایطش رو هم ندارم نه از لحاظ مالی ی شرایطی هست که نمیتونم ولی دلم نی نی میخواد بد جور

ماساژ بده شکمت رو با روغن زیتون و یکسری ورزش ها هست که تا لحظه ی آخر باعث چرخش بچه میشه،حیف شکمتونه ...

اتفاقا ورزش بهم داده قرار بود ۲۰ تیر سزارین بشم 

ولی بهم ورزش داد تا ۲۹ تیرم صبر میکنیم

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
ترشحاتت پشت سر هم بود یعنی مداوم بود ؟من صبح یه تیکه کوچیک شبم یه تیکه کوچیک داشتم

من صبح ک ترشح داشتم رفتم نزاشتم ب مداومت برسه چون دوران بارداری خیلی سختی داشتم خیلی استرس داشتم بچه طوریش شه گف کیسه ابت سوراخ شده

💫دائمایِکسانٰ نَباشَدْحال دورانٰ غَمْ مَخور💫
بچه ها من خیلی دلم میخواد بچه دوم بیارم ولی.... چون مشکل ژنتیکی داریم نمیتونم یعنی پسرم مشکل بینایی ...

خوب نمیشه مشکلت و با دکتر ژنتیک حل کنی؟

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 

انشالله که نی نی به سلامتی میاد بغلت و این دردا هم تموم میشه،انقدر حواسم رفت به سزارین یادم رفت برای موضوع تاپیکت چی میخواستم بگم،بیمارستانی که قراره بری زنگ بزن و با ماما صحبت کن و بگو دردت چجوریه بهت میگه درد زایمانه باید بری یا نخ

چقد خونسردی عزیزم من سی وپنج هفته هم رفتم معاینه لگن دهانه رحمم تحریک کرد ک زودتر زایمان کنم

  به نظرت برم معاینه کنه؟ بچه دومه معاینه کنه یهو دردم میادیعنی؟؟؟؟؟ سراولی41هفته دنیااومد این یکی هم مث خواهرش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز