2777
2789
عنوان

درد زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 310 بازدید | 65 پست
انشالله که نی نی به سلامتی میاد بغلت و این دردا هم تموم میشه،انقدر حواسم رفت به سزارین یادم رفت برای ...

مرسی عزیزم آره فردا حتما زنگ میزنم

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب نمیشه مشکلت و با دکتر ژنتیک حل کنی؟

چون تو فامیلون مشکل ازدواج فامیلی خیلیه یکی دوتا نیست میدونم که دکترم هم توصیه میکنه که تخمک اهدایی استفاده کنم .درضمن شرایط زندگیم و درس و مدرسه پسرم نمیذاره 

  دوس ندارم علکی معاینه بشم دوس دارم تاکیسه آبم پاره نشده یادردنیومده نرم واسه معاینه

من بچه اولمم بود وبشدت ترسو دردش  زیاد نبود بعدشم گف یکم دهانه رحمت تحریک میکنم زود زایمان کنی امپول فشار بت نزنن بعدشم گف  شب ممکنه یکم لکه میبینی نترسی

البته میگم نباید زیر دست هر ننه قمری بسپاری خودتو پیش یه  دکتر حاذق وباتجربه باید بری

💫دائمایِکسانٰ نَباشَدْحال دورانٰ غَمْ مَخور💫
من بچه اولمم بود وبشدت ترسو دردش  زیاد نبود بعدشم گف یکم دهانه رحمت تحریک میکنم زود زایمان کنی ...

ماشاءالله اینجاهمه دکترایی حاذق پره اکلامسی دارم وشباازشدت خارش دست وپام تیکه تیکه کردم آزمایش دفع پروتئین نشون دادولی گفت هیچی نیس برات پمادمینویسم تحمل کن دیگه اخراشه

چون تو فامیلون مشکل ازدواج فامیلی خیلیه یکی دوتا نیست میدونم که دکترم هم توصیه میکنه که تخمک اهدایی ...

انشالله هر چی خیرته خدا تو راهت بیاره عزیزم 

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
ماشاءالله اینجاهمه دکترایی حاذق پره اکلامسی دارم وشباازشدت خارش دست وپام تیکه تیکه کردم آزمایش دفع پ ...

معمولا با پره و خارش سزارین فوری میکنن خاله من اینشکلی شد 

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
خداکنه بچه منم بریچ باشه. از زایمان طبیعی وحشششت دارم . 36 هفته و 6 روزمه

نه بابا نگو بخیه طبیعی تازه اگه بخوری خیلی سطحیه ولی سزارین چند لایه شکم و باز میکنن بعدم امکان داره شکم دیگه جمع نشه آویزون بمونه 

من قبل بارداری خیلی چاق بودم کلی لاغر کردم شکمم شل شد فک کنم بعد سزارین حتما باید پوست کشی کنم 😖😖😖

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
خواستن بستری کنن وپروندتشکیل دادن دوتادکترگفتن سزارین34هفته ولی مسول زایشگاه راضی نشد

🙄🙄🙄🙄🙄🙄اگه خدایی نکرده زبونم لال بشه برای بچت اتفاقی بیوفته اون مسئول زایشگاه قبول میکنه که مقصره ؟واسه اون بد نمیشه هر چی تعداد طبیعیاش بیشتر باشه امتیازش بیشتر میشه 

یه بیمارستان دیگه هم برو ببین اونا چی میگن 


به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز