2789
عنوان

درد زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 310 بازدید | 65 پست
دردزایمان ازکمرمیگیره به شکم میزنه وبااستراحتم خوب نمیشه ومیگیره وول میکنه دعاکن دردم بگیره 37 هفته ...

انشالله عزیزم 🤗

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 

عزیزم استراحتت رو بیشتر کن اگه دردات ادامه داشت برو برای معاینه. خواهر منم اینجوری بود و تو هفته ۳۶ ۲ سانت باز شده بود.

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله.خدایا کمکم کن نمیدونم چی قراره سرم بیاد.خودت گفتی نا امید نباشم از رحمتت پس امیدوارم. مسیر خیلی سختی رو در پیش دارم.یا زینب.دلم گرم است ،می دانمخدای من ، خدایی خوب می داندو می داند که سائل را نباید دست خالی راند.دو سال بعد:دوستهای خوبم خدا جواب سختی های من رو به بهترین شکل داد. از رحمت خدا نا امید نشید. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا آخه سزارین؟چرا میخوای خودتو الکی تیکه پاره کنی عزیزم؟امکانش هست زودتر زایمان کنی،۳۸ هفته خوبه،ول ...

عزیزم بچه بریچه تا الان نچرخیده

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
دردزایمان ازکمرمیگیره به شکم میزنه وبااستراحتم خوب نمیشه ومیگیره وول میکنه دعاکن دردم بگیره 37 هفته ...

عزیزم اینی که شما میگی برای هفته آخره

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله.خدایا کمکم کن نمیدونم چی قراره سرم بیاد.خودت گفتی نا امید نباشم از رحمتت پس امیدوارم. مسیر خیلی سختی رو در پیش دارم.یا زینب.دلم گرم است ،می دانمخدای من ، خدایی خوب می داندو می داند که سائل را نباید دست خالی راند.دو سال بعد:دوستهای خوبم خدا جواب سختی های من رو به بهترین شکل داد. از رحمت خدا نا امید نشید. 

من اینطوری بودم سی هشت هفته ودو روز ترشحات مث سفیده تخم مرغ صبح ازم اومد رفتم زایشگاه معاینه هیچ دردی هم نداشتم گف چارسانت باز شده دهانه رحمت 😐😐😐گفتم مطمئنی گف اره 😑بخواب برا زایمان😣 معاینم کرد کیسه ابم پاره کرد ودردام شروع شد پنج ساعت بعد زایمان کردم

💫دائمایِکسانٰ نَباشَدْحال دورانٰ غَمْ مَخور💫
عزیزم به نظر من زایمان طبیعی کنی بهتره اگه دیدی خیلی زجر میکشی بچه دوم یا سوم سزارین انتخاب میکنی&nb ...

عزیزم بچه نچرخیده

به قول خاله قورباغه اگه نقووورم میترکم اگه بقووورم که سنگم میزنن پس چیکار کنم 
نه بابا چه خوشبحالی ۷ لایه شکم جرمیخوره

من از طبیعی وحشت دارم دعا کن بچه منم بریچ باشه

تیکر اومدن شازده پسرمون🙈برای سلامتی نی نیم صلوات بفرستین مرسی❤1398/1/31شب نیمه شعبانفهمیدم که شدی یه تیکهازوجودم👼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792