مونا جونم مگه محل کار ما مثل محل کار شما کویته؟؟؟؟؟؟؟؟ هر وقت خواستیم دو در کنیم ؟ والا
از صبح رفته بودم بیمارستان شرکت برای انجام آزمایشات و معاینات طب صنعتی .
میبینی تفریح ما چیه؟ تفریح شما چیه؟؟؟؟ هی وای من . ههههههههههههه
کارم هم انجام نشد کامل فردا هم باید برم از صبح زود .
مریم جون اینو راست میگی . حتی اگه جنس خوب هم باشه اینقدر شلوغه که نگو . من اصلا تو شلوغی گیج میشم . سرم درد میگیره . همهمه تو سرم میپیچه و خلاصه یه چیزی که دلم نمیخواد رو میخرم و میخوام فقط خرید کنم . برای همین هیچ وقت تو شلوغی و کلا مراکز خرید شلوغ نمیرم برای خرید . چون خودمو خوب میشناسم .
مونا تو بیا از خریدات بگو .
راستی من میخوام برم موهای الینا رو کوتاه کنم . به نظرتون کجا برم . میخوام خوب باشه . البته لازم نیست اسباب بازی و ... داشته باشه که دخترم خانـــــــــــــــــم شده و راحت میشینه . موهاش دیگه خیلی بلند شده و جون فره دیگه حالت نامرتب گرفته . دوست داشتم تیکه تیکه بزنم ولی چون موهاش فره خوب نمیشه . نمیدونم حالا چیکار کنم .