2789
مونا جونم مگه محل کار ما مثل محل کار شما کویته؟؟؟؟؟؟؟؟ هر وقت خواستیم دو در کنیم ؟ والا

از صبح رفته بودم بیمارستان شرکت برای انجام آزمایشات و معاینات طب صنعتی .

میبینی تفریح ما چیه؟ تفریح شما چیه؟؟؟؟ هی وای من . ههههههههههههه

کارم هم انجام نشد کامل فردا هم باید برم از صبح زود .

مریم جون اینو راست میگی . حتی اگه جنس خوب هم باشه اینقدر شلوغه که نگو . من اصلا تو شلوغی گیج میشم . سرم درد میگیره . همهمه تو سرم میپیچه و خلاصه یه چیزی که دلم نمیخواد رو میخرم و میخوام فقط خرید کنم . برای همین هیچ وقت تو شلوغی و کلا مراکز خرید شلوغ نمیرم برای خرید . چون خودمو خوب میشناسم .

مونا تو بیا از خریدات بگو .

راستی من میخوام برم موهای الینا رو کوتاه کنم . به نظرتون کجا برم . میخوام خوب باشه . البته لازم نیست اسباب بازی و ... داشته باشه که دخترم خانـــــــــــــــــم شده و راحت میشینه . موهاش دیگه خیلی بلند شده و جون فره دیگه حالت نامرتب گرفته . دوست داشتم تیکه تیکه بزنم ولی چون موهاش فره خوب نمیشه . نمیدونم حالا چیکار کنم .

راستی اینم بگم . ما عید جایی نمیریم . منزلکده تشریف دازیم . البته بگم عید دینی میریم چند جا !!! قاه قاه قاه قاه .
نه توروخدا میخواستیم عید دینی هم نریم . آهان یادم اومد از 5 سرکار هم میریم !!!! اینم قاه قاه قاه قاه

شما هم بیاید بگید کجا میرید خوب.....


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام . خوب هستین ..

مریم جون برو خدا را شکر کن عیدیهاتون را ندادن فقط من چند مورد شنیدم از حقوقشون کسر هم کردن از بهمن ماه .

هما جون من میخواستم ایران بیام ولی اولا حسام تنهاست دلم نمیاد تنهاش بزارم و با شناختی که از خودم دارم میدونم بیام عید همه را اینجوری زهرمار میکنم . و دوما که حسام یه مدته شدیدا مخالفه سفر به ایرانه ( البته تنهایی ) میگه با این اوضاع گل و بلبلی ایران نمیتونم خاظر جمع بفرستمت اونجا .

بعد هم برای اینکه مثلا از ناراحتی و تنهایی عید درم بیاره گفت میریم کنسرت داریوش و اصلانی ولی الان میگم بلیط بگیریم میگه حالا واجبه ؟!!! یعنی در حد همون بچه گولزنی بود قول کنسرت . منم که بچه و ساده گول خوردم دیگه


از خونه تکونی بگم که دیروز اشپزخونه را ترکوندم همه جا را برق انداختم شب پدر و پسر با همکاری هم رفتن دوغ بیارن . و نتیجه همکاریشون این شد که در بطری را سریع باز کردن و دوغها زینت بخش همه جای اشپزخونه شد و من بودم که هنوز پاچه شلوارم و بلوزم خیس بود از تمیزکاری و بغضی در گلو

همین الان الانم یه لیوان شیر کاکائو رو موکت برگشت . یعنی من این اسباب خونه تکونیم همچنان پابرجاست
سلام و صد سلام به همه

محبوبه جونم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک انشالله 120 ساله بشی عشقم

ای خدا نشد یه روز صبح من با بچه ها و بابای بچه ها مشکل نداشته باشم و با یه اعصاب راحت بیام بخودااااااااا اینم شد زندگی

هما من جایی رو نمیشناسم واسه کوتاهی مو دخملت منتها اگه تو یه جایی رو میشناسی واسه بافت مو به من بگو میخوام برم بدم موهای سارینا رو بافت بزنن یه جا رو دوستام بهم معرفی کردن منتها تهرانپارسه برام دوره ترجیح میدم نزدیک خونه مامانم باشه که سامیار رو بزارم پیشه مامانم برم البته شاید خودمم هم بدم مدل تل برام ببافه حالا ببینیم باسن فراخی تا کجاش رو بهمون رخست میده

مارسیممممممممممممم از خانه تکانی نگوکه من بدتر از تو ام دیروز کل یخچال رو پیاده کردم شستم دو دقیقه نشد سامیار زد در یخچال رو محکم بست بعدش که دوباره باز کرد دو تا تخم مرغ افتاد و شکست و یخچال و گند زد بعدشم هول شد اومد آب میوه اشو برداره زد اونم چپه کرد بعدش من دوباره با کلی حرص اومدم یخچال رو تمیز کنم بستنی خواستن منم یه روفرشی بزرگ پهن کردم براشون گفتم بشینید بخورید وقتی برگشتم دیدم سامیار تمام بستنیشو مالیده به شیشه تلویزیون و زیر تلویزیونی و غیره بعد صبح بچه ها رو گذاشتم مهد دارم میام سرکار دارم واسه سیاوش تعریف میکنم کاراشونو بعد میگه تو چیکار کردی گفتم هیچی دعواشون کردم و یخورده دادو بیداد کردم میگه خیلی رفتارت با بچه ها بده اونو رو از خودت فراری میکنی بس که داد و بیداد میکنی میگم فعلا"دکه میبینی همش دمه منن طرفه تو نمیان میگه الان نمیفهمی بزار یزره بزرگتر بشن میفهمی اول صبحی رید به اعصابم اینم شوهره ما داریم بخودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا میفهممت . دیروز من به مرز جنون رسیده بودم . از صبح دست تنها همه جا را تمیز کردم و همه جای اشپزخونه را باز شستم و لکه های دوغ را تمیز کردم . دیوارها را کهنه کشیدم و شیشه ها را هم تمیز کردم روتختی و رو بالشی ها را عوض کردم ریختم تو ماشین و رفتم حمام به سامی هم گفتم بشین کارتون ببین من یه دوش بگیرم
کل دوش گرفتم من 5 دقیقه هم نشده . یعنی گربه شور کردم امدم بیرون میبینم به به سامی ماست لیوانی برداشته از تو یخچال امده رو تخت نشسته بازکنه زده ریخته رو ملافه و بعد هم با دستش خواسته تمیزکنه . دست ماستیشا به همه جا زده
به نخت به دراور به جعبه دستمال بهش میگم اینجا چه خبره میگه ماست ریخت میخواستم تمیز کنم. بعد که باز همه ملافه ها را جمع کردم و همه جا را شستم و داغون نشستم رفته تلفن کرده به حسام میگه مریم منا دوست نداره به خاطر ماست من دعوا کرده و قهر کرده .
حسام هم امده طلبکار که چرا بچه را ناراحت میکنی ریخه که ریخته به جهنم اگه سخته بزار خودم میام تمیز میکنم با بچه برخورد نکن تا تو روحیه اش اثر بد نزاره . یعنی فکر کن این همه خستگی و بدو بدو و حرص خوردن اخر هم بدهکارم .
سلام به همگی.

محبوبه جونم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک خوشگل خانوم. ایشاالله 120 ساله بشی در کنار عزیزانت. بوسسسسسسسسسسسسسسس.

از این شیرین کاری های بچه نگین که دلم خووووووووووووووووونه..... تازه مال ما اونی که بزرگتره عوض اینکه کمک حال من باشه، ریخت و پاشش بیشتره بخوداااااااااااا. بهانه اش هم اینه که من درس دارم، من امتحان دارم، من...... اه اه اه.
واقعا منم خسته هستم. دیشب دیگه با همشون داد و فریاد راه انداختم و گفتم وقتی فلج شدم همتون می فهمین که باید به من کمک می کردین. باور کنین از درد گردن و مچ دستام دیشب خوابم نمی برد.....
سلامممممممممممم

خوبید؟

من از صبح مشغولم اساسی تو خونه . مثلا میخواستم مرتب کنم که تو هفته بعد کارگر دارم خونه مرتب باشه ولی همچین جو گیر شدم فک کنم فردا هم ادامه بدم دیگه نیاز به کارگر نباشه . والا
البت که شما جدی نگیرید کلا جو منو میگیره فقط چند ساعته . که دیگه الان سهمیه ام تموم شده و تا فردا فقط رو کاناپه پهنم .

محبوبا محبوبا عشقم تولدت مبارک . ایشاله جشن 120دسالگی در کنار خانواده . همسری و پسرت و عروست (!!!!!) حالا بقیه هر کی دیگه میخواد باشه ها من با این یه تیکه اش کار دارم . کلا از اون لحاظ .:))) حتما داری اسباب کشی میکنی . ایشاله به سلامتی . از صبح میخواستم بهت بزنگم . موبایلم خاموشه و اصلا شارژ ندار هشارژرش هم اداره هست . بی بضاعت که میگن مائیم ها . یه شارژر داریم .

اومدم ببینم از یاسی خبری هست یا نه ؟ که میبینم نه !!!! کاشکی یباید یه خبر از خودش بده . ایشاله که خیره .

مونا جونم من آدرس دو جا رو دارم برای بافت مو. ولی هر دوتاش شرق تهرانن . و البته که قطعا نباید از من توقع دیگه ای هم داشته باشی!!!!!!! هان؟؟ یکیش هفت حوض هست که خودم چند بار پیشش رفتم و یکی دیگه اش هم پاسداران . حالا ببین اگه به دردت میخوره آدرس یا تل بدم بهت . ولی کلا بهت میگم بافت برای بچه خیلی نزن . یعنی بزن ها ولی یک کم فقط جلوش رو . البته به نظر من . نمیدونم . ولی پیشاپیش مبارک باشه همه امور خوشگلیاتون .

سمیــــــــــــــــــــــــــــرا لو باتری من بهتری؟ شارژ شدی؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم تو عیدی میخوای گلم . با اون شارژ میشی !!!!!!!!!!!!!!

مریم جونم من همه امیدم اینه که الینا یک کم بزرگ بشه و دختره و کمکم باشه و ... این چیزایی که تو گفتی برای کیمیا منو نا امید میکنه . ای بابا . دیگه بچه دار که میشی کلا فقط باید سرویس بدی .

مارسیم جونم ایشاله عید هر جا که باشید خوب و خوش باشید و بهتون خوش بگذره حسابی. این مردا همشون اینجورین یه قولی میدن بعد دیگه بقیه اش با خدا . ولی ایشاله برنامه کنسرتون جور بشه و بری و خوش بگذره

برم ببینم میتونم یک کم دیگه به کارام برسم
یه اعترافی هم بکنم به شما و بعد برم . من همیشه فکر میکردم خونه ام تمیزه و من کلا آدم تمیزی هستم و نمیذارم خونه مون خیلی کثیف بشه و .... اینا (بقیه اش رو میدونید دیگه ) ولی امروز که حسابی تمیز کاری میکردم واقعا از خودم خجالت میکشیدم . والا . اگه خونه یکی دیگه بود میگفتم این زنه کلا خونه و زندگیش رو ول کرده به امان خدا . چقدر بی سلیقه هست !!!!!!!!!!!!!!!
به به
می بینم تا من این طرفها پیدام میشه همه غیب می شن

بنده یه خانوم مو های لایت کرده امیدوار به زندگی هستم دیروز مرخصی گرفتم و یه کم بخودم رسیدم با سختی فراوان و دادن رشوه به یه آزانس بلیط هواپیما شیراز رو هم دیروز پیدا کردم جمعه هم امتحان دارم برای تبدیل وضعیتم به رسمی آخه بنده پیمانی بودم و طبق قوانین مزخرف باید یک امتحان بدم تا تبدیل وضعیت بشم در نتیجه الان دارم تست زبان معارف و ادبیات حفظ می کنم
دوستتون دارم هوارتا

یاسی جونم بعد از خوندن پستها من هم نگرانت شدم بیا یه خبری بده
سلام

فدرا جون موهات مبارک . چه خبر که میرین مسافرت برای هر سه نفرتون بهتره یه هوایی عوض میکنین

هما ساده ایها گفتم که دلخوشکنک بود قول کنسرت . اشکالی نداره منم وقتی خواننده عربی کنسرت میزارن میزنم تو پرش نمیزارم بره . فکر نکنی بدجنسماااااااااااااا نه یکم فقط!

سمیرا خوبی؟ شارز شدی یا یانه هنوز
سلام سلام همگی سلام
چنان برفی میباره که انگار شب چله ست!!!!!!!!!!!!!!! اینجا فقط از روی تقویم می فهمیم که داره عید میشه هوا هوای زمستونیه حسااااااااااااااااااااااابی و فکر نکنم از چارشنبه سوری خبری باشه با این اوصاف!!!!!!!!!!
از اوضاع اساس کشی بگم که دو سه روز پیش که انشعاب اب رو دادن وقتی اب رو می ندازن تو لوله ها می بینن که سرویسای همه واحدا نشتی داره حالا دوباره از اول کاشیا رو می کنن تا اصلاح کنن از طرفی اسانسوری هم بدقولی کرده و کارشو تحویل نداده.... با اینکه هر روز هم یکی بالاسر کارگرا بوده ولی کلیییییییییییییی گند کاری کردن تو ساختمون !!!! و خلاصه مطلب اینکه اساس کشی موکول شد به بعد از 13..... عید هم جایی نمیریم و مامان اینام نمیان........ ولی بعد از اساس کشی قراره هم اصفهان بریم هم تهران.حالا بنده با اساسای کارتن شده نشستم دارم زندگیمو می کنم ( ولی فکر کنم بیشتر این زندگی یه که داره منو ............... آره).اتاق تکونی هم ندارم ولی باید برم اونجا رو تمیز کنم.


از دوست جونایی که با اس وپیام و طرق مختلف تبریک گفتن یه دنیااااااااااااااا ممنونم.

مریم777777 خیلی خیلی تعریف مانتوهاتو شنیدم قرار بود واسمون عکس بذاری که!!!!!!!

یاسی جون در چه حالی؟ چی شدی بالاخره؟

فدرا خوشگله مو طلایی مبارکه عزیزم.... انشالله همیشه شاد و سلامت باشی دوست جونم.

سمیرا شارژ نشدی عشقم؟

موناااااااااااااااااااااااا می خوای موهای سارینا رو ببافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای جااااااااااااااااااااااااااااانم خدااااااااااااااااااااا اخه چرا شما دختردارا این جوری همه جای ما رو می سوزونین؟؟؟؟؟/ مبارکش باشه.بچلونشون هر دوشونو.

هماااااااااااااااا امیدوارم این سری اومدم ببینمت با توجه به اینکه خونتون خیلی نزدیک رویا ایناست.

دیگه دیگه اینکه خیلی دوستون دارم بعد از مدت مدیدی امروز نت دار شدم و کلی جاها باید سر بزنم شایستی اومدم دوباره.موچ به لپ همممممممممممممتون.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام

کسی از یاسی و کلوچه اش خبر نداره خیلی نگرانشم.

محبوبه جون من این وضعیت تو را تجربه کردم و نزدیک 6 ماه این مدلی سر کردم . انشالله که بعد از 13 هوا هم بهتر شده راحتتر اسباب میبرین خونه نو .

فدرا جون عاشقتم

بقیه کجایین؟

راستی منم یک عدد مارسیم با یک عدد انگشت شکسته هستم.
دیشب انگشت پام شکست .
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمک کنین

زیبا7826 | 8 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز