2789
مارسیم چراااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ تو چرا مواظب خودت نیستی دختر اخه؟؟؟؟؟ به خدا انقده به فکرتم همیشه غربت بد دردیه مادرررررررررررررررررررر.

نمیدونم چرا پستا پاک میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا دیده نمیشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من چند لحظه پیش پست سمیرا رو دیدم ولی الان نیست..............

مرسی از دلداریاتون مارسیم و سمیرا جونممممم....

بچیا من خیلییییییییییییی خیلیییییییییییییییی دپی هستم اصلا حس و حال سال جدید رو ندارم... وقتی میرم بیرون همه دارن خرید می کنن همه در رفت و امد و هیاهو هستن نمیدونم احساس می کنم مردم چقده شیرین عقلن!!!!! یا اینکه من مشکل دارم...........
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به همه دوستای گلم

منو ببخشید که خیلی تنبل و بی معرفت شدم و بهتون سر نزدم ....امشب یه دفعه دلم هواتونو کرد اومدم ببینم چه خبره و حالی ازتون بپرسم ....وای مارسیم جون پسرت چه آقایی شده هززززار ماشالا ..... ببوسش
الان رفتم و خودم رو سرچ کردم واقعا تاریخ اخرین پستمو که دیدم کلی خجالت کشیدم ))))):
منو می بخشید؟؟؟؟
ایشالا بتونم از این به بعد بیشتر با شما مهربونا باشم مرسی که سراغمو گرفته بودین ....

تو این یه سال اتفاق خاصی نیفتاده جز بزرگتر شدن بچه ها و خودم! آنا و آپتین دو تاشون مهد می رن و خیلی راضیم منم که همچنان به کار شریف خونه داری مشغولم و در حسرت یافتن کاری مناسب که می دونم رویایی بیش نیست ههههه بالاخره به ترسم از رانندگی غلبه کردم و گواهینامه گرفتم فکر کنم تنها کار مثبتی بود که کردم ... برا تعطیلات عید هم دارم می رم شیراز پیش خونوادهم از 4 ام می رم و اگه بشه تا اخر فروردین می مونم و حسااااابی تجدید قوا می کنم.


پیشاپیش سال نو مبااااااارک
دوستون دارم ....خیلی ماهید ....می بوسمتون....
سلام

خوبید؟

به من کارمند نمونه . تا روز 28 ام سر کارم .

مانا جونم خوبی؟ چه عکس کاربری نازی . خدا حفظ کنه برات جوجه هات رو .

نمیتونم خیلی بنویسم . یعنی راستش اینجا احساس میکنم فقط با خودم حرف میزنم (دور از جونتون مثل دویونه ها !!!)‌والا

فقط و فقط اومدم بگم سال نو پیشاپیش مبارک . دوستتون دارم و براتون بهترین ها رو آرزو دارم تو سال جدید.

سلام
خوبین؟
مانا جان سفر به سلامت.
کارمند نمونه عاااااااااااااااشقتم.
منم اومدم سال نو رو پیشاپیش تبریک بگم سالی سرشار از سلامتی و شادی واستون ارزومندم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همگی
هما جون من هم تا 28 سر کارم راستش اینجا هم یه برفی می باره عجیب و غریب تا الان که 20 سانتی شده همه پروازها هم لغو شده نمی دونم اصلا میشه بریم شیراز یانه
منم عاشقتونم و عید همگی مبارک

هما جونم اصلا تقصیر منه تا من میام همه غیب میشن بخدا
سلام بههمین تعداد معدود

خوبید؟؟؟؟؟؟؟

فدرا جونم اینجا کلا مودی شده یه وقت همه هستن و کلی میگن و میخندن و یه ووقت هم کلی خاک میخوره . خلاصه اینجوریه دیگه . تقصی تو هم نیست مادر. ایشاله پرواز به موقع انجام میشه و خوش بگذره بهتون اساسی

محبوبه جونم منم عاشیگه تو هم . والا. عید هی میری خونه مادرشوهر و شیرین زبونی و ... دوباره میای خونه و دوباره میری خونه مادرشوهر و ... دیگــــــــــــــــــــه . آره ؟ خوش بگذره ایشاله . اینجا هم هوا خیلی سرده ماهم خانوادگی سرمای شدید خوردیم .

من امروز یعنی نه ، دیروز . موهام رو کوتاه کردم . رنگ کردم . ابروهام رو خیلی خیلی کوتا کردم و رنگ کردم . خلاصه چون بنده معمولا پاچه بزی تشریف دارم . امروز از صبح این حرا ست ی هامون لبخند به لب داشتن تا آبدارچی که چایی آورده و .... حالا از صبح همه کامی هاشون مشکل پیدا کرده و من باید برم پیششون . جل الخالق .....


راستی موهای الینا رو هم کوتاه کردم خیلی بلند شده بود تقریبا تا کمرش ولی الان کوتاه شد . خودش با مزه میگفت موهام رو بلند بزنید تا زمین برسه مثل گیسو کمند و خلاصه بعد از اصلاح خانما همه ذوق کردن و ... خودشم ذوق کرد . اومدیم خونه شاکی رفت جلوی آئینه شاکی میگه پس موهام کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیکارش کردی و ....
خانمه آرایشگره خیلی از موهاش خوشش اومد و راستش همشو شونه کردو دسته کرد و اجازه گرفت و موهاش رو نگه داشت . من گفتم برای چی؟ گفت برای شینیون که میکنیم موی اضافه . موهاش خیلی خوش حالته و ....
و من ذوق مرگ . آخه من غصه موهای الینا رو خیلی میخوردم اینطوری فر داره . بچم بعدا خیلی اذیت میشه میخواد سشوار بکشه .

مانا جونم سفر به شما هم خوش بگذره

خوب . دوباره با آرزوهای خیلی خوب براتون . فعلا بای
سلام صبح همگی به خیر

دیشب اینجا 18 درجه زیر صفر بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چه شودددددد هما جون من یه عکس واسم ایمیل کن کلییییییییییییییییییییی فریبا شدی حتما....همااااااا من جای تو بودم موها رو نگه می داشتم می زدم تو اتاقش......قررررررررررربونش بشم من عروس مو قشنگمو.هما در مورد رفت و امد به منزل مادرشوهر می خوام که الگو باشم واسه دخترت ههههههههههههه.

فدرا جون سفر خوش بگذره خانومی. الان دم عیده و همه دنبال کاراشونن مثل من و هما بی انگیزه نیستن که جماعت.

دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همه گل و بلبلای عزیز

دلم برای همتون کلی تنگ شده
امیدوارم سال خوبی برای هممون باشه ...و لب خندون و تن سالم ارزوی من توی سال جدید واسه همه کسایی که دوستشون دارمه

من امروز یه کاری داشتم یه سر امدم اداره
دارم بر می گردم
دوستتون دارم
سلام سال نوی همتون پیشاپیش مبارک باشه سال خوبی داشته باشین .

فدای شما کارمندای نمونه که تا اخرین لحظه سنگر کار را ول نمیکنین .

اینجا هم به شدت سرد شده و باد و سوز میاد که انگار زمستون برگشته امسال همه میگن بی سابقه امارات سرد شده . اینم شانس ماست دیگه . ولی بارندگی اصلا

هما مبارک ابرو و مو های خودت و دخترکمون باشه .

محبوبه حیف که مادر شوهر ندارم وگرنه یه ماه میفرستادمش خونه مادر شوهرت براش کلاس بزاره .انگار خیلی مامان شوشوت خوبه . البته زن بابای حسام از وقتی اشتی کردیم برای اینکه حرص دخترا را در بیاره خیلی پروانه ای شده برای من و سامی .

مانا جون چه عکس کاربری نازی. جوجه ها بزرگ شدن و بلبل زبون ماشالله .

فدرا جون به قول هما اینجا بگیر و نگیر داره یه دوره همه میان و روزی 5 تا صفحه اضافه میشه یه دوره هم هیشکی نمیاد . فعلا بهونه شب عید دارن . کم کم باز همه سرو کله اشون پیدا میشه
سلام
امروز آخرین روز سال نوده اومدم یه کم بنویسم
هما جون همه چیت مبااااارک ... مرسی خانومی وای الهی الینای ناناز با اون موهاش آخی اون موقع که ارایشگره اینو گفت پشیمون نشدی؟؟؟من اگه بودم پشیمون می شدم هههه ...کاشکی عکسشو می ذاشتی ببینمش هما جون ببوسش

دیگه الان حتما همه خوشگل موشگل کردین که بشینید پای هفت سین ایشالا به همه خوش بگذره و سالی سرشار از شادی و موفقیت با دوستی های پررنگ تر برامون باشه ...آمین

محبوبه جون یادمه آذربایجان زندگی می کردی نمی دونم شهرش رو دقیقا که تبریز بوده یا اردبیل یا ارومیه ....منم شنیدم خییییلی سرد بوده وای چه سخت اینجا هم دیشب 5 درجه زیر صفر بود من بلوز شلوار آپتین رو دیشب انداختم تو تراس که خشک بشه صبح نمی دونین با چه منظره خنده داری رو به رو شدم ... لباسش از آستین و پاچه ش قندیل یخ اویزون بود !!!! خیلی دیدنی بود ...

خوب دیگه همه تونو به خدا می سپارم.
بوس.
با اجازه ت وبلاگ الینا رو دیدم ماشالا به این دخمل شیرین زبون خیلی بامزه حرف می زنه مردم از خنده الااااااااهی



ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز