سلام به همگی.
واااااااااااااااااااااااااااااای یاسی خییییییییییلی واست ناراحت شدم و همینقدر هم خوشحال شدم که این دکترا تونستن مسئله رو خیلی زود تشخیص بدن. انشاالله این روزا رو به راحتی پشت سر بذاری و همه چی به خوبی و خوشی تموم بشه دوستم. ژوان رو ببوسسسسسسسسسس.
منم همین دور و برا هستم و با کمک کارگر و همسرم و خودم و ... بالاخره خونه تکونی مون تموم شدددددددددددد. حالا مونده خریدای بچه ها که آن هم به زودی انجام می شوددددددددد. از 23 اسفند تا 26 هم جشنواره آرایشگاه و مش و ناخن و ا پ ی ل ا س ی و ن دارم..... یکم هم خودم رو تحویل بگیرم دیگه . والا!!!!!!!