2789
سلام به همگی.

واااااااااااااااااااااااااااااای یاسی خییییییییییلی واست ناراحت شدم و همینقدر هم خوشحال شدم که این دکترا تونستن مسئله رو خیلی زود تشخیص بدن. انشاالله این روزا رو به راحتی پشت سر بذاری و همه چی به خوبی و خوشی تموم بشه دوستم. ژوان رو ببوسسسسسسسسسس.

منم همین دور و برا هستم و با کمک کارگر و همسرم و خودم و ... بالاخره خونه تکونی مون تموم شدددددددددددد. حالا مونده خریدای بچه ها که آن هم به زودی انجام می شوددددددددد. از 23 اسفند تا 26 هم جشنواره آرایشگاه و مش و ناخن و ا پ ی ل ا س ی و ن دارم..... یکم هم خودم رو تحویل بگیرم دیگه . والا!!!!!!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به همه


یاسی جان خیلی ناراحت شدم از این ماجرا ولی با این پست آخرت کلی حالم اومد سرجاش انشالله که تشخیص قبلی اشتباه بوده و این تشخیص دکتری که اکو کرده درست باشه ژوان گلمم ببوس

دوستان همه خوبید من دیروز سرکار نیومدم چون مهد بچه ها تعطیل بود منزلکده بودم و به بچه داری مشغول


عاشق تک تکتونم بی اعصابترینتونم به خدا خودمم روزی نیست پرو پاچه این شوهر بدبختمو نگیرم بخدا کی میشه این شوهره ساکمو جمع کنه بگه برو خونه نه نه ات والاااااااااااااااااااااااااااااااا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام صبح همگی بخیر

یاسی جون یعنی چی؟ یهنی احتمال اشتباه بودن نتیجه ازمایشت هست؟؟؟؟؟؟ از خدا میخوام بهترین چیزی که خودش صلاح میدونه را برات رقم بزنه گلم

مونا فکر کنم دیگه شوشوها عادت کردن به این اخلاق ماها . من که تا مصر بودم روزی دو سه بار پاچه نمیگرفتم ازش انگار روزم شب نمیشد . اینجا که امدیم و دیگه مشکلات نداریم خدا را شکر و اروم گرفتم و به هفته ای یکبار پاچه گرفتن اکتفا میکنم . چپ میره راست میاد میگه تو چرا به من توجه نمیکنی . چرا اینجوری شدی؟

مریم عزیز من با گریه که چیزی حل نمیشه . بیخود چرا خودت را اذیت میکنی به جای گریه و حرص خوردن برو با یه دکتر خوب مشاوره شاید راهکارهای دکتر بتونه ارومت کنه

مریم جون خوشبحالت خونه تکونیت تموم شد .خرید برای بچه ها که کاری نداره . فکر کنم بهتر خونه تکونی باشه .


من هم تقریبا خونه تکونیم رو به اتمامه . فقط مونده سرو سامان دادن به کمدها و جابجا کردن لباسها .
خرید هم برای سامی فقط یه شلوار گرفتم و یه تیشرت . کفش هم چند ماه پیش براش گرفتم ولی بزرگ بود .منم گذاشتم برای بهارش .الان اندازه اش شده فکر کنم . لباس زیر هم چند دست نو داره از قبل . دیگه هم هیچی نمیگیرم براش .

از اونور هم خبر رسید که خانواده جاری جدید اصرار دارن تا خرداد ماه عروسی بگیرن و گفتن اصلا وابدا امکان نداره یه روز هم عقب بندازن عروسی را . حالا خدا میدونه کی اینجوری میخواد ! حسام هم از همین حالا اب پاکی را ریخت رو دست ما که بیخیال عروسی ما نمیریم . از یه طرف خوشحالم از یه طرف هم دلم میخواد برم .
سلام به همه دوستای گلم

اول اینکه باید یه تشکر درست و حسابی ازتون بکنم بابت که به فکرم و نگرانم بودید . اوضاعم بد نیست و داروهائی که دارم میخورم هم فکر کنم داره تاثیر میزاره.

دوم اینکههههههههههه

مونا جونم تولدت با چندین روز تاخیر مبارک باشه. نمیدونم چرا تو ف ب تولد تو رو آلارم نداد و من هم که اینجا زیاد نمیام کلی شرمنده ات شدم. امیدوارم سالهای سال زنده باشی و برقرار.

یاسی عزیزم کلی نگران و ناراحتت شدم. توی ف ب فکر کردم که کلوچه مون از دست رفته ولی حالا خیالم راحت شد که هست و تازه به احتمال زیاد چیزیش هم نیست. به نظر من چند تا سونوگرافی یا آزمایشگاه دیگه هم برو .
داستان داریم با این دکتر و دواها

سمیرا جون امیدوارم بهتر شده باشی. حالا توی این هاگیر واگیر افسردگی کجا بید ؟؟؟
این دکتری که من رفتم خیلی خوب بود. اگه خواستی تلفن و آدرسش رو بدم بری.

سرما خوردگان عزیز امیدورام شما ها هم خوب شده باشید که هیچی بدتر از این مریضی تموم نشدنی نیست . امسال که آیسا ترکونده و از روز اول پائیز مریضه تا همین الان که در خدمتتون هستم.

همتون رو دوست دارم و به یادتون هستم
بووووووووووووووووس
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
سلام
همگی خوبین؟

یه برفییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میاد اینجا و من هم با وسایل بسته بندی شده امروز مهمون دارم خیلییییییییییییییییییی رو دارم به خداااا.....اصن یه وضیییییییییییییی.

یاسی جون پیش چند تا دکتر برو در هر حال انشالله هر چی صلاحه همون برات پیش بیاد خانومی.

درنا بهتری؟ دخملیت خوبه؟ میره مهد؟
بقیه ها دوستون دارم یه عااااااااااااااااااااالمه کار دارم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همگی.

یاسی جون همه نگرانت هستیم. بیا دختر یه خبری از خودت و کلوچت بده....... ایشاالله که هر چی هست خیر باشه.

سمیراجونم چرا اینقدر لو باتری مادر؟؟؟؟؟؟؟ موهاتو رنگ کردی بالاخره؟؟؟ راستی ساتیار مهد میاد واسه این جشنواره هایی که دارن؟؟؟

محبوبه جونم برف مال شما، سرما و یخبندونش مال ما!!!!!!!!! خدایا شکرت..... نه جدا از شوخی امسال اینجا هم زمستون خییییییییییییییلی باحال بود.

دری جون خوشحالم که بهتری.

ما که هنوز عیدی نگرفتیم بریم خرید!!!!! قربونش برم همه به ما که می رسن مشکل مالی پیدا می کنن!!!!

فعلا برم.....
سلام به همگی
خوب و خوشید ؟
من هم بد نیستم امروز بعد از 3 ماه شوشو رو برای نیم ساعت آوردم اداره و سر کار
کلی خوشحالم که می تونه راه بره هر چند به آرومی و به سختی

خونه تکونی ام رو هم هفته پیش تموم کردم عید هم میرم شیراز اما برای اولین بار بسیار خوشحالم که میرم اونجا چون می تونم شوشو رو بسپرم به اونها و خودم بعد از 3 ماه یک کم استراحت کنم و به آروینک برسم

مثل اینکه همه چیز داره مرتب میشه نمی دونین سلامتی چه نعمتییه !
سلام به همگیییییی

فدرا جان خیلی خوشحالم که زندگیت داره به روال قبل برمیگرده امیدوارم به زودی همسرت بتونه مثل سابق راه بره خدا رو واقعا" شکر آروین گلمم ببوس

مامان بچه ها انشالله زودتر عیدتون رو بدن بری حالشو ببری مادر مهربان

سمیرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا میکشمتا لوس نشو دیگه بگو با چی شارژ میشی زودتر شارژت کنیم دم عیدی تا خاموش نشدی خدایی ناکرده

محبوبه جونم پیشاپیش تولدت مبارک مادر انشالله 120 ساله بشی

هما عزیزکم کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم 777777 در چه حالی افسردگی بر طرف نشد ؟ بیخیال بابا زندگی 100 سال اولش سخته

یاسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زود باش بیا ببینم چی شد کلوچت ما منتظر خبر هستیم

الناز تو کجایی بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
انگار خودم باید یه حرکتی بکنم اینطوری نمیشه


اخ تو که چشمات رو منه یه کمی اخمات تو همه
تک تویی باز تو همه مال منی ایول
ایول
ای تویی که موهات بوره چشم حسود ازت دوره
حالا که جهیزیت جوره مال منی ایول
ایول
اخ جون که مال منی راه بیا با ما یه کمی
می خوام که داد بزنی عاشقمی ایول
ایول
جیگیلی تو با نمکی اشوه نیا باز الکی
توی خوشگلا تکی عاشقمی ایول
ایول
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی یه نیگا به ما کن
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی یه نیگا به ما کن

تو ما رو تا می بینی عشق تو دلت باز می گیریی
جیگیلی جیگیلی
چرا حال ما رو هی می گیری منو اذیت میکنیو
وقتی تو دلمهیچی نیس
اگه منو دوست نداری چرا گل عشقمو می چینی؟
بدون این دل قاطی داره با دل تو تله پاتی
جایی بری می فهمما نرو اخه مگه بده داتی
گوش کن اخه چقدر جیگری تو
دلو هر جا بخوای می بری تو
از این ورا رد میشی
تو رو خدا یه نگا هم اینوری کن

جیگیلی دوست دارم بیا بشین بر دلم
جیگیلی عاشقتمبه روت بازه در دلم
تو که اینو خوب میدونی بدون تو می میرم
جیگیلی جیگیلی محل بده یه ذره به من
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی یه نیگا به ما کن
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن
هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی یه نیگا به ما کن
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
یوهووووووووووووووووووو

سلام علیکم خوب هستین؟ چرا........

بقیه اش. برید تو ف ب بخنبد دری خوشگله نوشته . الانم که رو هواست دری !!!!‌کلی شعر دیگه برامون میگه . مکه نه درنا جونم؟

فدرا فدرا فدرا .... نمیدونی از خوندنت پستت چقدر حالم خوب شد؟ واقعا نمیدونی؟ شیراز هم خوش بگذره ایشاله . بابا شیراز و بهارش دیگه . برو خوش باش .

مریم جونم ایشاله عیدی تون رو زود بدن . آخه الان ندن دیگه چه عیدی میشه مادر؟ الان آدم ممکنه برای عید خرید کنه دیگه . ایشاله زود زود بهتون بدن عیدی خوشگله رو و بری حالشو ببری

مریم 77777777 میخواستم بهت بزنگم . فرصت نشده هنوز . در اسع وقت میزنگم . من دکتره خوب میشناسم . بابا یه سری برو پیشش اتفاقی نمی افته اگر هم نخوای به دستوراتش عمل کنی ولی باور کن حالت بهتر میشه .

سمیــــــــــــــــــــــرا چرا لو باتری ؟؟؟؟؟؟ نگو توروخدا . تو بگی لو باتری من چی بگم ؟؟؟؟ هان؟ هان؟

یاسی جونم اگه میخونی خواهشا یه خبری از خودت بده . نگرانتیم مادر

مارسیم جونم کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی مارسیم برای عید ایران نمیای؟ خیلی الان نزدیکی ؟ میتونی برای چند روز هم شده بیای؟ مامانت اینا چی؟ نمیان پیشت؟ ایشاله جور بشه و تو بیای اینطوری خیلی خوب میشه براتون .

بقیه ها حضور ذهن ندارم از صبح سر کار نبودم الان اومدم . ولی به خاطر اینکه سنگ نشم سریع نوشتم . والا . بیاید شما هم

وااااااااااااای فدرا جونم خیلی خوشحالمون کردی. ایشاالله همسرت به زودی زود بهبودی کامل پیدا کنه و تو هم یه نفس راحت بکشی. شیراز بهت خوش بگذره.

هماجونم فعلا که اصلا به روی خودشون نمی یارن که عیده. اگه الان هم بدن به چه دردی می خوره؟؟؟؟ همه جنسای خوب رفته و آشغال پاشغالا مونده. البته منم نه اینکه هیچی نخریده باشم. یه چیزایی خریدم ولی تموم نشده. آخه ما یه نفر هم از شما یه بچه ای ها بیشتریم!!!!!!

راستی واسه عید کجاها می رین؟؟؟؟ بیایین لو بدین دیگه.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز