2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام به همه

سمیرا چی رو اعصابته مادر بیا بگو مردم از فضولی بدوووووووووووو

جانم سهند قرتی منم با سارینا داستانها دارم مفصل سر این آرایش کردنو این حرفا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
درنا جون سلام
من رویا مامان ایلیاخواهر محبوبه و خاله سهند هستم
از آشنایی با همه ی دوستان خواهرم که مطمئنا دوستاشم مثل خودش گلن خوشبختم
بوووووووووووووس برای همه ی مامانا و نی نی های دوست داشتنیشون
سلام علیکم خوب هستین؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ..... نبستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (با شعر بخونید لطفا)

رویا جونم از آشنائیتون خوشبختم . منزلکده ما به شما نزدیکه ها . هروقت دوست داشتین تشریف بیارین
چیه؟ هان چیه؟ شنیدید گفتم رویا خانم ؟؟ با شما ها نیستم . والا
الان این مونا و سمیرا هستن که میپرن وسط . دوسته که ما داریم ؟؟؟؟؟؟؟

درنا جونم خوب کردی اینورا هم میای . به جون خودم من تو ف ب گیج و منگ از این پست تو اون پست میپرم دنبال احوالات دوستان . خوشحالم مامان بهتره ایشاله همیشه خوب باشید .

سمیرا چرا عصبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امشب ولنتاینه نه؟؟؟؟؟؟ برو با پسرت (دقیقا تاکید میکنم پسرت ) خوش باش . خوب با این جمله دیگه حتما متوجه حال و احوالات من هم شدید دیگه .

مونا یه روز بیا قرار بذاریم با هم بریم خرید از سر کار . خوب میشه ها . راستی جدیدا اون مغازه تو گیشا رفتی؟؟؟ من خیلی وقته نرفتم .

مارسیم رها و ریلکسسسسسسسسسسسسس مو خوشگله رو قربون . ببینیم این ماه چه میکنی ها.

راستی راستی قبل رفتنم قربون این داماد خوشگلم بشم که خودشو برای صالح خوشگل میکنه . خیلی ماهن به خدا

از یاسی و شکم قلنبه اش خبری نیست!!!!!!!!!!!!

فدرا جونم تو هم گهگداری برای دل ما هم شده یه پست کوچولو بذار . همه مون به فکرتیم . منتظر خبرای خوشت هستیم
محبوبه خیلی قشنگ شده مبارکه . مهتاب راست میگه با موی مش باید آرایش داشته باشی تنبلی نکنی ها ....

دوستان و بستگان عزیز من و انگور جان هم خوبیم و با هم کنار میایم . ولی الهی بمیرم انگار اینیکی میدونم چه جوریه ذوق و هیجان ندارم یعنی خیلی کمتر از سر ژوان و همش عذاب وجدان دارم . خیلی هم لات بازی میکنم مثلا سر ژوان مراقب خورد و خوراک و خوابیدن و ..... بودم ولی الان نوشابه میخورم کم میخوابم. چای میخورم گاهی نمیدونم خلاصه عذاب وجدان دارم شدید
Lilypie Pregnancy tickers
چرا نی نی سایت اینجوری شده یروز الکی طلایی میکنه . یروز اواتارمون را نابود میکنه امروز هم هر کاری کردم ساین این کنم نمیشد وقتی بیخیال شدم و همون جور میهمان وارد تبادل نظر شدم دیدم خودبخود ساین این کرده .

ولنتاین همتون تا یادم نرفته مبارکککککک همیشه عشقولانه باشین ولی مواظب رشد جمعت باشید !

من که امروز روزم ساخته شده کیفم کوکه . الانم کلی کار دارم باز میام

دوستتون دارم
چرا نی نی سایت اینجوری شده یروز الکی طلایی میکنه . یروز اواتارمون را نابود میکنه امروز هم هر کاری کردم ساین این کنم نمیشد وقتی بیخیال شدم و همون جور میهمان وارد تبادل نظر شدم دیدم خودبخود ساین این کرده .

ولنتاین همتون تا یادم نرفته مبارکککککک همیشه عشقولانه باشین ولی مواظب رشد جمعت باشید !

من که امروز روزم ساخته شده کیفم کوکه . الانم کلی کار دارم باز میام

دوستتون دارم
سلام
هپی ولنتاینتون مبارک عزیزان دلم
مرسی یاسی جونم. بیشتر مواظب خودت باش تا عذاب وجدان نداشته باشی عزیزم. بیشتر هم مواظب خورد و خوراکت باش. من که تجربه نکردم ولی میگن سر بچه دوم ادم ریلکس تره چون میدونه چی میشه ولی بچه اولو چون هیچ تجربه ای نداری همه چیزش واست هیجان انگیزه!!! انشالله به موقع میاد تو بغلت و حالشو میبری.
اره نی نی سایت حسابی قاط زده من هم امروز با هزار مکافات وارد شدم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
هپی ولنتایننننننننننن

یاسی جون به پاس زحمات شبانه روزی و یک عدد شکم قلمبه طلایی شدی خواهر ولی یبار ساین اوت کن و دوباره ساین این شو باز از رنگ و لعاب میافتی مثل ما میشی هههههههههههههه

جالبه من از هر کی شنیدم بارداری دوم همینجور بوده و کمتر بارداری اول حساسیت به خرج میداده
سلام به همگی......

ایشاالله که ولنتاین به همتون خوش گذشته باشه. برای من که از یه شب معمولی هم معمولی تر بود........

راستی اومدم بهتون بگم که خداییش من سر دومی هیجان و ذوق شوق بیشتری داشتم..... باورتون می شه؟؟؟؟ شاید دلیلش این بود که سر اولی من خیلی زود بعد از عروسیم باردار شدم (5 ماه بعد از عروسیم) و کلا سنم هم کمتر بود و خییییییییلی حالیم نشد که چی به چی بود!!!!! اصلا اصلا هم مراقب هیچی نبودم. یادمه تا 6 ماهگیم شبا دمر می خوابیدم!!!!!!!!!!!!! هرچی هم گیرم می اومد می خوردم آخه اون موقع ها (15 سال پیش) دکترا خیلی به این چیزا اهمیت نمی دادن....... ولی سر کوروش خیییییییییییییییییلی ذوق و شوق داشتم. اصلا داشتم بال درمی آوردم!!!!! حالت هام هم کلا با کیمیا متفاوت بود بنابراین تجربه خیلی بهتری داشتم...... باور کنین اگه به خاطر سنم و شرایط زندگیم نبود مطمئنا یکی دیگه می آوردم......

یاسی جونم خدا رو شکر که بهتری. خیلی مراقب خودت باش عزیزم.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز