سلامممممممممممم صبح بسیار بسیار سردتون بخیر . ایشاله دلاتون گرم باشه
(حال کردید مثل مجری های رادیو بهتون سلام کردم؟؟؟)
اول که ساعت پست رو حال کنید . من همایی هستم که به زور ساعت 8 کارت میزنم . الان طی یه سری مسائل مزخرف از ساعت 7 در خدمت دولت محترمه هستم . ولی خدائیش نه ترافیکی . نه اعصاب خردی . هم مسافرا هم راننده تاکسی کلا تو مسیر خوابن . نون تافتون هم سر صبح میگیرم میایم اینجا با همکارا میزنیم به بدن . نون تازه رو . البت که من کلا خیلی از این کار بدم میومد صبحانه تو اداره ولی وقتی زور میگن خو منم میام اینجا صبحانه دور همی میخوریم . در انتها بگم هنوز ساعت کاریه ما از 8 هستا ولی خوب دیگه
سمیرا سمیرا خوشم میاد تو چتر بازی تکی !!! یه دونه ای !!! اصلا در حد بوندس لیگایی . والا
ببین من دیروز شوخی کردم و دیدی که گفتم قبل عیده همه در حال خونه تکونی چه میزبان خوشگلمون که واقعا ... خوشگله :))))))) چه بقیه . به نظر من بذاریم برای بعد عید هم همه خونه ها تمیزه . هم سال نویی دیدار تازه میشه . هم دم عید نیست و ترافیک نداریم . هم روزا بلندتره و دیرتر هوا تاریک میشه . حالا بازم تا نظر بقیه چی باشه ها . من نظرم رو گفتم .
فقط خدائیش من هنوز تو کف چتر بازی تو هستم . خدائیش تو سال چند بار کلا مهمون داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا خداوندا میشه ما هم یه روز خونه سمیرا رو از نزدیک ببینیم؟؟؟؟؟ البته خدایا شکرت که به ما این نعمت رو دادی که تو عکسا ببینیم . بازم ممنون به خاطر همه نعمتات ولی خوب قسمتون کن از نزدیک زیارت کنیم انشاله . وای چه سعادتی بشه . ینی ما زنده میمونیم و این سعادت نصیبمون میشه ؟؟ چه میدونم والا هر چی قسمت باشه :)))))))))))
عاشـــــــــــــــــــــــقتم سمیـــــــــــــــــــــــــــــــرا بد فرم