2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

4 اسفند خوبه ؟

همتون تلپ بشین قدمتون رو تخم چشم من و سمیرا . مگه نه سمیرا ؟؟

همااا بمیری . سمیرا جریان اینترنت بازی منو میدونه الانم باز مثل دیووونه ها نشستم دارم میخندم

فرانکککککککککککککککککککککککککککککک دلم واشد اسمتو دیدم جیگر کجایی چطوری نیلا چطوره . خانوم از هیکلتون حکایتها شنیده شد ببینیمت.

سمیرا لعنتی نخواستم .......الان دلم سوخت برات دم عیده ایشالا بعد از عید مزاحم میشیم .
Lilypie Pregnancy tickers
سلامممممممممممم صبح بسیار بسیار سردتون بخیر . ایشاله دلاتون گرم باشه
(حال کردید مثل مجری های رادیو بهتون سلام کردم؟؟؟)

اول که ساعت پست رو حال کنید . من همایی هستم که به زور ساعت 8 کارت میزنم . الان طی یه سری مسائل مزخرف از ساعت 7 در خدمت دولت محترمه هستم . ولی خدائیش نه ترافیکی . نه اعصاب خردی . هم مسافرا هم راننده تاکسی کلا تو مسیر خوابن . نون تافتون هم سر صبح میگیرم میایم اینجا با همکارا میزنیم به بدن . نون تازه رو . البت که من کلا خیلی از این کار بدم میومد صبحانه تو اداره ولی وقتی زور میگن خو منم میام اینجا صبحانه دور همی میخوریم . در انتها بگم هنوز ساعت کاریه ما از 8 هستا ولی خوب دیگه

سمیرا سمیرا خوشم میاد تو چتر بازی تکی !!! یه دونه ای !!! اصلا در حد بوندس لیگایی . والا

ببین من دیروز شوخی کردم و دیدی که گفتم قبل عیده همه در حال خونه تکونی چه میزبان خوشگلمون که واقعا ... خوشگله :))))))) چه بقیه . به نظر من بذاریم برای بعد عید هم همه خونه ها تمیزه . هم سال نویی دیدار تازه میشه . هم دم عید نیست و ترافیک نداریم . هم روزا بلندتره و دیرتر هوا تاریک میشه . حالا بازم تا نظر بقیه چی باشه ها . من نظرم رو گفتم .

فقط خدائیش من هنوز تو کف چتر بازی تو هستم . خدائیش تو سال چند بار کلا مهمون داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا خداوندا میشه ما هم یه روز خونه سمیرا رو از نزدیک ببینیم؟؟؟؟؟ البته خدایا شکرت که به ما این نعمت رو دادی که تو عکسا ببینیم . بازم ممنون به خاطر همه نعمتات ولی خوب قسمتون کن از نزدیک زیارت کنیم انشاله . وای چه سعادتی بشه . ینی ما زنده میمونیم و این سعادت نصیبمون میشه ؟؟ چه میدونم والا هر چی قسمت باشه :)))))))))))
عاشـــــــــــــــــــــــقتم سمیـــــــــــــــــــــــــــــــرا بد فرم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز