2789
ببین سمیرا هر چی میخوای اسمش رو بذار تلپ بازی ... چتر بازی ... هر طور راحتی. اینش با خودت .
ما نون و ژله میخوایم .

اونوخ این فرانک که با این هیکلش دیگه ما رو تحویل نمیگیره که . تو میخوای خودتو خونه اش هم بندازی . بابا تو دیگه کی هستی ؟؟؟؟؟؟

ایول داری به مولا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای بابااااااااااااااااااا سمیرا دیگه یه ته چین و سوپ و بیف استرگانف و کیک بستنی و میوه و شیرینی و آجیل و ......... این حرفا رو نداره که از زیرش در میری والا.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام فرانک خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به جون خودم انقدر دلم واست تنگ شده بود................. هیکلتو چیکار کردی که اینا انقدر ازت تعریف می کنن بیا به منم بگو تو رو قرعااااااااااااااااااااان.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سمــــــــــــــــــــــــــــــیرا . ببین تورو قرعان بیا و خوبی کن . حالا مسیر کج میکنی خونه من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا بچسب همون فرانک رو . رئیـــــــــــــــــــس بزرگ تاپیک . خوشگل خوش هیکل و خانم . همه چی تمومه به مولا .

دقت کردید مونا اصلا خودش رو آلوده نمیکنه و فقط موقع نهایی شدن چتر بازی با چترش زودتر از همه فرود میاد ؟؟؟؟؟؟ دوسته که ما داریم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز