سلامممممممممممم
الله وکیلی هوا بد سرده............. اینجا که ما داریم یخ می زنیم تو خونه.ماشین گرامی دوباره راهی تعمیرگاه شده اند و در این سرمای وانفسا ما رو (صالح بیچاره رو) تنها گذاشتن.
امروز ارایشگرم میاد خونمون موهامو مش کنه همه چی مون غیر انتفاعیه به قرعاااااان. گلوم هم شدییییییییییییید درد میکنه نمیتونم اب دهنمو قورت بدم.اصن یه وضیییییییی.
هماااااااااااا گور باباشون اون نون تافتون تازه رو بچسب که من سالهاست ازش بی نصیبم اینجا فقط یه نونوایی تافتون داره که اونم همیشه نمیپزه!!!!!!!!!! هروقت مامان اینا میان واسم یه عااااااااالمه تافتون میارن میذارم فریزر و اندک اندک حالشو میبرم. ناگفته نماند که نون بربری های اینجا رو هییییییییییییییییچ جای دنیا نداره!!!(بالاخره باید یه جوری دلمو خوش کنم دیگه.والا)
من جای شماها باشم یه روز بی خبر بند و بساطمو جمع می کنم و سمیرا رو سورپریز میکنم!!!!!!!!
فرانک وقتی دیر به دیر اینجا سر میزنی اینجوری میشه دیگه عزیزم خراب میشن سرت.
موناااااااااااااااااااااا چرا نیستی؟
مارسیم بهتری؟
مریم7؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامی کوروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهتاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
الناز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
بقیه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
هادی هدی کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....