2789
سلامممممممممممم

الله وکیلی هوا بد سرده............. اینجا که ما داریم یخ می زنیم تو خونه.ماشین گرامی دوباره راهی تعمیرگاه شده اند و در این سرمای وانفسا ما رو (صالح بیچاره رو) تنها گذاشتن.
امروز ارایشگرم میاد خونمون موهامو مش کنه همه چی مون غیر انتفاعیه به قرعاااااان. گلوم هم شدییییییییییییید درد میکنه نمیتونم اب دهنمو قورت بدم.اصن یه وضیییییییی.

هماااااااااااا گور باباشون اون نون تافتون تازه رو بچسب که من سالهاست ازش بی نصیبم اینجا فقط یه نونوایی تافتون داره که اونم همیشه نمیپزه!!!!!!!!!! هروقت مامان اینا میان واسم یه عااااااااالمه تافتون میارن میذارم فریزر و اندک اندک حالشو میبرم. ناگفته نماند که نون بربری های اینجا رو هییییییییییییییییچ جای دنیا نداره!!!(بالاخره باید یه جوری دلمو خوش کنم دیگه.والا)

من جای شماها باشم یه روز بی خبر بند و بساطمو جمع می کنم و سمیرا رو سورپریز میکنم!!!!!!!!

فرانک وقتی دیر به دیر اینجا سر میزنی اینجوری میشه دیگه عزیزم خراب میشن سرت.

موناااااااااااااااااااااا چرا نیستی؟

مارسیم بهتری؟

مریم7؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم مامی کوروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

الناز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

بقیه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

هادی هدی کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلاممممممم

هما من مشکلی ندارم ، چه قبل عید چه بعد عید چه توی عید والا تعریف از خود نباشه خونه ما همیشه به لطف و مهربونیهای بابا بهزاد و نیلای نارنین همیشه درهم بر هم هست حالا شماها هم روش حداقل یه بهانه خوبی واسش دارم :))))

محبوبه جووونم منم دلم برای همتون تنگولیده ولی خوب سرکار سرم شلوغه ، ممنوع البنترنت هستم ( البته الان موضوع پررو بازیهااااا ) برای همین کمتر میتونم بیام اینجا .

بعدم خونه سمیرا رو من و نیلا معمولا پنجشنبه ها کن فیکون میکنیم نگران خونه اون نباشین :)))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی رسما عاشقتم فرانک من تو رو نداشتم با این قوم ظالم تیر 87 (هما )چکار می کردم اخه ......

هماااااااااااااااااااااااا یه چتر بازی نشونت بدم ....یه جورایی مسیر کج کنم به سمت خونت که یه ان چشم باز کنی ببینی همه تو خونتن......عاشقتم اساسی ......... ولی واسه اینکه عقده ای نشی هر کی خواستی اون فسقل بزن زیر بقلت تشریف بیار ..نه که سهیل هر روز برگشتی از سر خیابونتون رد می شه بگم کت بسته بیارتت....برو الان کلی از خودت خجالت بکش که در مورد من چطوری نوشتی ..هههه

مونا عزیزم تو 2 تا بچه مریض داری عمرا بزارم کسی پاشو بزاره خونت پاشو بیا

فرانکککککککککککک سوسیس هاهاهاه

دوستان یه گلو دردی دارم بیاید تماشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چند روزه کلی دپرسم قیافم دیدنی اویزوناااااا.....کلا رو به راه نیستم ........این خاله پری دهن مهن نزاشته برام

مهتاببببببببببببببببببب بیا قربونت برم دلم برات تنگه
راستی هما چرا 7 می یای مدیرتون؟؟؟؟ مگه کارت حساب نیست؟؟؟ دیگه حرف مردم که پشمکه






سمیرا من کی بیام ؟ کی ؟ هان؟ کی سهیل میاد دنبالم؟؟؟؟؟؟؟ هان؟ کی؟
عاشقتم به مولا .

حالا ایشاله یعد از عید شروع میکنیم مهمونی های دوره رو . یه بارم بیاید خونه ما . چیکار کنیم دیگه !!!!! خراب رفیقیم . من اگه خیلی تعارف نمیکنم به خاطر خودتونه . شما ها نه که همه بالاشهر نشین هستید و اینا . اذیت میشید بیاید پائین شهر خونه ما . اصلا یه جورایی بیاید خونه ما این مناطق روببینیدتو روحیه تون تاثیر بد میذاره . من برای خودتون میگم وگرنه یه لقمه نون و دلستر و نون و ژله که این حرفا رو نداره . سلر سفره فقرا هم بیاید بشینید ببینید چه مزه ای داره . (یعنی خودم الان تحت تاثیر قرار گرفتم و بغض گلوم رو گرفت!!!!!!!!!!!!!. خیلی رو دارید اگه بازم حرف خونه ما رو بزنید . )والا

سمیرا منو چند هفته پیش صدا زدن که تو چرا اضافه کاری نمی ایستی ؟؟؟؟؟؟؟ منم میگم خدا نمیخوام اضافه کاری و ... میدونید که باید برم بچه از مهد کودک بگیرم . میگن : برای کمنه مدیر افت داره تو مدیریت من یه کارمند فقط 4 ساعت اضافه کاری داشته باشه و ... خلاصه چیکار کنم برای خجالت نکشیدن مدیرمون هرروز صبح یه ساعت اضافه کاری میام . به خدا مملکته که داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال به یه ورم . چیکار کنم دیگه .

منم دلم برای مهتاب خیلی خیلی تنگ شده . نمیاد اینورا

مریم مامی کوروش کبیر هم چند وقتیه نیست . چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرانک عاشقتم با این لارج بودنت . به داشتن دوستی مثل تو ب خودم افتخار میکنم . خیلییییییییی

سلامی تپل به دوستان باربی خودم!

ما هم خوبیم و ملالی نیست جز دوری شما ...

محبوبه ای مرفه بی درد ای آرایشگر سرخونه دار. ای .... چی بهت بگم دیگه آخه..... کاش فقط یکی و فقط یکی پیدا میشد که بیاد خونه من رو تمیز کنه تمیزی خودم که دیگه پیشکش. حالشو ببر دوست جان

بچه ها امروز صاحب کارخونه یامی زندگی مالیش متهول شد چون من هرچی یامی تو شهروند فرمانیه بود خریدم و همرو تا قبل از ظهر خوردم و گفته باشم ازین به بعد برنامه همین (حداقل تا 7 ماه دیگه)

Lilypie Pregnancy tickers
همااااااااااااااااااا
صب برات زدم
بعد از ظهر سهیل می یاد سمت خونه .... ....خواستی بگو هماهنگ کنم به خدا ،پسرم و الینا هم کلی حال می کنن به جان خودم ...

وای یاسی ای ول ...دیدم خبرشو اتفاقا پس تو بودی زندگی یامی رو متحول کردی ...

محبوباااااااااا به قول مونا اینا قرار می زارن بعد کنسل می کنن...تو امید نداشته باش
سلام یه همگی
سرم خیلی خیلی شلوغه...خیلی دلم برای همتون تنگ شده...دلم برای اینجا و فیس بوک اومدن هم تنگ شده
فقط اومدم بگم شنیدم قرار مرارآدرس رو هم براتون اس ام اس میکنم و تو فیس بوک و اینجا میذاریم...کردستان....شیراز جنوبی...یادتون نره ها....بووووووووووس
یاسی جونم الهیییییییییییییی بگردم کاش نزدیک بودیم مادر خودم میومدم کمکت.....به خدا انقدر اینجا سرده که ادم ترجیح میده همه کارشو تو خونه انجام بده دیشب 16 درجه زیر صفر بود!!!!!!!!!!! البته چند شبه همین هول و حوش میچرخه.

مریم 7 به سلامتی مزون راه افتاد.....مبارکه.

سمیرا همین خودت که پایه ای رو عشق است عزیزممممممممممممم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلاممممممممممممم

وای زبونم بند رفت . ببین کی اومده. فدرا جونم خوبی؟؟؟؟؟؟ چه خبر؟؟؟؟؟؟ همسری خوبه؟؟؟؟؟؟

ددیروز یادم بود 18 و قراره بیای سر کار تا شب هم روی موبایلم 3 بار آلارم گذاشتم بهت بزنگم ولی نشد به خدا . خیلی سرم شلوغ پلوغ بود.

همسرت بهترن ایشاله

سلام به همگی.

منم هستم همین دور و برا مشغول زندگی. ولی خداییش چه هوایی شده. من که عاااااااااااشق این هوا هستم. آخ آخ فرانککککککک نزن بابا می دونم از این هوا بیزاری!!!!!!!!

فدراااااااااااا چقدر خوشحالم که اومدی. به خدا خییییییییییلی جویای احوالت بودم تا اینکه فهمیدم از 19 بهمن میایی سر کار. شوهرت چطورن؟؟؟ بهتر شدن؟؟؟؟ خیلی خیلی نگرانت بودم که دست تنها داری چکار می کنی..... خدا قوت.

محبوبه جونم دیروز یه پست گذاشته بودم درخصوص رنگ مو و مش و .... نمی دونم چرا الان نیست!!!!!!!!! درهرصورت مبارکت باشه عزیزم. مش چه رنگی کردی؟؟؟ زمینه تو چه رنگی کردی؟؟؟ فویلی یا کلاهی؟؟؟؟ (اه اه اه چقدر من فضولم بگو به تو چه آخه!!!!!!) منم می خوام واسه عید مش کنم الان موهام رنگ قهوه ای تیره داره. نمی دونم تا چه حدی رنگ باز می کنه ولی بدجوری رفتم تو نخ مش کردن!!!!!

هماجونم مرسی که جویای احوالم بودی. بخدا دیروز پست گذاشتم. نمی دونم چی شده!!!!!

دیروز رفتم دکتر زنان برای چک آپ و تست پاپسمیر و .... خدا رو شکر که همه چی خوب بود. ولی دو سال دیگه باید آیودی رو دربیارم چون بیشتر از 5 سال موندنش خطرناکه......

امروز باید واسه کوروش کادو می بردم مهد چون توی زبان پیشرفت عالی داشته..... یک پدرسوخته ای شده که نگو...... زنگ می زنه با دوستای کیمیا صحبت می کنه یعنی فک کنین با دخترای 15 ساله!!!!!!!!! اونام که می میرن براش!!!!!

فعلا برم. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.

سلام فدرا جونم خوبی؟؟؟؟؟ دلم تنگ شده بود برات............همسرت بهترن؟؟؟؟خسته نباشی خانومی. آروینکت چطوره؟؟؟؟

مریم جونم من مش خیلی خیلی خیلی پر کردم با فویل مشم کرم طلاییه زمینه ام رو هم قهوه ای روشن روشن کردم ولی زیاد زمینم معلوم نیست یه رگه هایی از زمینه ام مشخصه با فویل 45 تا فویل گذاشت واسم....... من خودم رنگ تیره بیشتر دوست دارم ولی صالح همیشه اصرار به رنگ روشن داره.

هما خوبی؟لباس چیکار کردی واسه الینا؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
ممنون از همگی که بیادم بودید
بالاخره من بعد از 42 روز رسما اومدم سر کار البته نه اینکه این روزها کار اداره نمی کردم .صبح ها یه راننده اداره کارهام و پوشه هام رو میاورد خونه ساعت 2 هم می اومد می برد و کارها رو تحویل می داد .کیس کامپیوترم رو آورده بودم خونه کلا با من خیلی خیلی خیلی همکاری کردند 6 هفته استراحت مطلق شوهر من هم دیروز تموم شد و بردمش دکتر گفت از امروز می تونه 10 دقیقه راه بره
نمی تونم بهتون بگم که چقدر سختی کشیدم تو این مدت . مریضی که فقط باید بی حرکت رو به بالا بخوابه چقدر سخته نگهداریش . یه جورایی تو قد و هیکل هم از من سر تره و من واقعا از پسش بر نمی اومدم پرستار مرد هم پیدا نکردم البته یکی 2 نفر اومدند اما جز دردسر برام چیزی نداشتند . پسرکم هم این وسط خیلی اذیت شد
اما پای چپش همچنان بی حرکته و از اول اسفند باید فیزیوتراپی و آب درمانی رو شروع کنه
خلاصه همه اینها باعث شده که من شدیدا احساس خستگی کنم و توانم کم شده .خودم یه جورایی به مراقبت احتیاج دارم اما خوب کسی رو برای این کار ندارم
باز هم خدا رو شکر
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز