2777
2789
سلام

خوبم لو باتری هم نیستم ولی نمیدونم چمه ....همش دلشوره دارم اصلا نمیتونم بشینم و همش نگران نامرتبی گوشه های کمدها ( که خداییش زیاد هم نیست هستم ) و همش نگران نگران نگرانم که یه کارای عقب افتاده دارم !!!!!

یکم دلداریم بدید پلیز
Lilypie Pregnancy tickers
یاسی وسواسی شدی یا هول خونه تکونی افتاده به جونت.

خدایی من هم فکر میکنم اگر تا عید از این خونه نرفتیم باید یه خونه تکونی مفصل بکنم اینجا را . چند سال بود راحت بودم . حالا برام غول شده .

گرچه یکی دو روزه رفته رو مخم که برای عید پاشم دستم سامی را بگیرم و بیام ایران . ولی باز تا تصمیمم را میگیرم یاد تنهایی حسام می افتم دلم نمیاد . و میرم تو فکر خونه تکونی باز.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام و صد سلامممممممممممممممممممممممممم


ای خداااااااااااا محبوبااااااا جای ساتیار خالی بوده واقعا

قربون اون دختر قرتی خارجی حرف بزن برم من ...وای تصور اینکه در اینده چه دهنی م یخواد ازت صاف کنه خندم می گیره .......


یاسی چته ؟؟؟به قول ابدارچمون کلعا چته ؟ (کلا) نبینم شبه لو باطری هم باشی ها ....

ای گفتم باطری شدم کباب الان مدت 10 روز یا بیشتر ساعتمون در خانه باطری نداره ترجیح می دیم پاشیم موبایلامونو نگاه کنیم واسه ساعت ولی همت نمی کنیم باطری بخریم کان ..گ ش ا د اب هندونه به ما می گن دیگه


هماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به خدا مدلشه .....پایین تنگ بالا گشاد ایییییییییییییی دوسته ما داریممممممممممممممممممممم ..عاشقتم
اخ اخ خونه تکونی رو نگید که خرابشمممممممممممم رسما

البته من اشپزخونه رو تو تعطیلات قبلی در یک حرکت انتحاری با یه دختر خانوم زرنگگگگگگگگگگگگگگگگگ تمامیدم ...
دیشبم به سهیل گفتم یه روز رو خالی کن کارگر بگیرم واسه پذیرایی و خوابا ........این قسمت با سهیل من با ساتیار می ریم خونه مامانم ای ول
سلامممممممممممممممم

هوا بس ناجونمردانه ســــــــــــــــــــــــرد است .
من الان بیرون بودم . اون یکی ساختمونمون (قابل توجه سمیرا پیش دوستت بودم که با هم لاو میترکونید)دموقع برگشت قندیل زدم . از صبح هم سردتر بود اصلا یه وضی.

خوبید؟خوشید؟

سمیرا عشقم ببخشید فک کردم لباس بهت گشاده . به دل نگیر منو که میشناسی ؟ کلا نه که خیلی به روزم !!! اصلا این مدلا رو ندیدم مادر . والا
هر چی باشه تو همون سمیرا خوشگله و خوش تیپیه :)))))))) میگم چه هیکلی بهم زده این فرانک !!!!!!!!! میتونه الان مثل گ ل ش ی ف ته عکس بندازه :))))))))))))

بچه ها من هیچ اقدامی برای خونه تکونی نکردم و حتی هنوز فکرشم نکردم . منم اون کان ..گ ش ا د اب هندونه !!!!!!!!

خیلی خیلی سرم شلوغه . دوباره سعی میکنم بیام .

راستی من امروز ژله درست کردم در حد بوندس لیگا آوردم برای همکارام . گفتم اینم بگم که خیلی هم آب ه ن د و ن ه و اینا هم نیستم . والا

یه خرابکاری عمده کردم برم ماست مالی کنم . برام دعا کنید و بعدا میام تعریف

به خدا خیلی سردهههههههههههههه ...خیلی سلام می رسونی به دوستم ...مدتی اصلا رفتی از اون ساختمون دستم به تلفن نمی ره هما دروغ چرا هاهاهااااااااااااااااااااااااااااااا

ای جونم سهندددددددددددددد مریضیتو نبینم ساتیار البته در شرف ..دیشب پیشم خوابیده بهم می گه یه کم برو اونور تر به من نزدیک نشو ممکنه مریض بشی اخه من گلوم درد می کنهههههههههه !!! یانی عشق منه این وروجک

دیروزم برام گل چیدیده به قول خودش ....می گه تو چون دختری پینک دوست داری من چون پسرم بلو دوست دارم من می فهمم مامان ...!!!!!!!!! به خدا اگه سن این من این چیزا رو می فهمیدم ....

هما چکار کردی باز ...توی ژلت نفت ریختی ؟ اعتراف کن
سلام به همه

ای هما از دست این خودشیرین بازیایی تو علی کم نبود واسه همکارا هم آره ای بابا

سمیرا خوشگل خوش تیپ پسر کش تو که واسه خونه تکونی خودتو هلاک میکنی با این برنامه حجیمت نکن خسته میشی بخدا اون پسرتم یه گاز اساسی ازش بگیر که اینهمه زبونش چرب و نرمه

در ضمن من هم بگمممممممممممممم سارینا و سامیار هم در حد همونایی که محبوبه گفت مریض شدن و الان خونه مامانم هستن ای خدا از دست این زمستون خسته شدم والا

محبوبه جون نگران نباش که منم دو تا بچه مریض دارم انشالله زودی خوب بشن مادر

همه و همه دوستتون دارم ماچ به لپ همتون
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلاممممممممممممم

من هستم .

براتون بگم از دیروز که یکسری مدارک دستم بود از اون ساختمون میومدم اتاق حودم . واسه خودم خوش و خرم تو خیابون بودم یه دفعه یه نسیم ملایم وزید و ورقا از دستم افتاد !!!!! بعد همینطوری چرخید جرخید تا رفات تو جوب آب !!!! حالا فک کنید الان اینقدر راحت میگم مدارک مهمی بودا ایندنتای خریدامون بود . اونم کامل با امضای چند تا مدیر !!! نمیدونم چرا خنده ام گرفته بود؟؟؟؟؟؟ یعنی ریسه رفتم از خنده :)))))))) حلاصه با کمک ملت جمع کردیم ، آوردیم تو اداره زیر شیر آب گرفتیم با فن کوئل خشکشون کردیم (فک نکنید خلم !!!! خوب چرا از اول تهیه نکردم . برای اینا حدود 3 ماه زحمت کشیده بودیم تا به این مرحله رسیده بود) و بردم تحویل دادم . گفتن چرا این شکلیه؟ گفتم آبدارچیمون روش چایی ریخته من تو اتاق نبودم . ببخشید و .. بنده خدا خودش خیلی ناراحته !!!!!!! مسئول مالیمون میگفت اونخ اون ساختمون چه چایی بدی به شما میدن اعتراض کنید چه بوی بدی میده :)))))))))))) منم مظلوم میگفتم عادت کردیم دیگه . ما مثل شما پیش رئیس و مدیرا نیستیم . خلاصه به خیر گذشت فعلا . تا وقتی مسئول ممیزی بیاد تو مدارک ما برای ایزو سرک بشه و باز باید جوابگو باشیم . والا

شماها خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا کی مهمونی میدی مدل اون لباس 2012 ات رو به ما نشون بدی؟؟؟؟؟ هان ؟ هان ؟؟؟ کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرانک مانکن و فشن بیا یه خودی به ما نشون بده . ما منتظر عکسای خیلی خیلی فشنت هستیما

مونا جونم من الان به گفته تو یه دلبری از 4 تا خانم کردم بیا و ببین !!!!! ینی دیروز با حرف تو کلی تا آخر وقت مراقب خودم بودم با این دلبری اینا بلایی سر من نیارن . والا
خنده غشییییییییییییییییییی
جوجه هات بهترن؟؟؟؟؟؟ هنوز پیش مامان هستن؟؟؟؟؟؟؟ الینا هم دو شبه که خیلی سرفه میکنه . خودش هم به همه میگه من سرما خوردم شدیدددددددددددد

محبوبا عشقم بهت میزنگم امروز .

دوستتون دارم

هماااااااا دست پا جلفتی .... به خدا ...دختر انقدر شنگول والا

بعدشم مهمونی چرا ..امشب لباسمو می پوشم سر پایی عکس می گیرم هان ؟؟؟ بهتر نیست ؟؟؟ زحمت شما هم نشه .....به قرعان

محبوباااااااااااااااااااااااا عشق حست تو حلقم ...اصلا شامپو تو حلق مونا که نمی یاد یه کم شاد سازی کنه ...

اصلا این دری یه جک هایی بلده در حد لیگهای دسته اول اروپا .... ولی نمی یاد قسم خورده دیگه اینجا ننویسه ...

آماااااااااااااااااااااااااااااااا من امروز انقدر سردمه ....به خدا دیگه خدا هم شورمو در اورده به قول ساتیار ......

گشنمه دریغ از یه بسکویت که رو میزم مونده باشه ....هوا هم سرده نمی شه رفت یه چیزی خرید سق زد ...

سمیــــــــــــیرا جونم . عشقم . چه زحمتی؟؟؟؟؟؟ دیگه تو اصرار میکنی زشته ما نه بگیم . دور از ادبه . والا
بعدم بذار تورو قرعان یه بار دست بزنیم به این لباسای مدل جدید !!!!! آخه انصافه فقط از تو عکس؟؟؟ نه انصافه؟؟؟؟؟؟؟ اینطوری عکسی که من زیاد از صبح تا شب تو این سایتا میرم مثل کزت نیگای این لباسا میکنم :)))))))))))))

محبوبا چرا بی حال؟؟؟؟؟؟؟ بیا اینجا با حال میشیا . امروز سمیرا هست:)))))))

مونا تو هم بیا دیگه
سمیرا سرما رو نگو که منو کشته رسما . بعد این و ز ی ر محترم هم که گفتم کلا تصمیم گرفته ما صرفه جویی کنیم و این حرفای مزخرف . درجه فن کوئلای ما کمه . ینی فک کن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همش با کاپشن نشستیم .

همـــــــــــــــــــــــــــــــــــا زحمتت می شه به خدا ...من می یام لباسمم می پوشم یه پالتو دارم اونم باید ببینی دیگه نه نگووووووووووووووووووووووو باور کن یه ژله و نونی می زنیم دیگه دور هم به قرعاننننننننننننننن ......باور کن


دوستم چطوره راستی ؟؟؟؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز