2777
2789
یاسی جونم حبه انگورتو قربون ضربان قلبش چند تا در دقیقه بود؟ هان هان هان؟ من دارم از فضولی پسر و دختریش می میرم بعد که فکر می کنم می بینم به خدا فرق نداره مهم عشقشه....
منم شدیدا لو باتریم ...البته سینوزیتم عود کرده و از دیروز خودمو بستم به مسکن تا بتونم بخوابم و تحمل کنم و بتونم نهار و شام بپزم و غیره........
اه ....از خودم یه جورایی بدم میاد یه عالمه کار نیمه تموم دارم ! درس نمی خونم ! کلا با خودم حال نمی کنم انگار که یه کاری خیلی مهم و بزرگی باشه که من باید انجام میدادم و ندادم! چه میدونم مثلا باید کریس انجل میشدم و نشدم
بی خیال......

ولوله ولوله ولوله کردی والا
یه چیزی تو همین مایه ها!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام به همه

ممنون از دوسنت جونام که برام نسخه ها پیچیدید تا سرم خوب بشه انگار سرما خوردم

وایییییییییییییییییییییییییییی از صبح که اومدم درگیرم با این محل کارم اعصاب برام نزاشتن به زور میخوان ببرن مرقد امام واسه دهه زجر هر چی میخوام بپیچونمشون نمیشه واقعا" غصم گرفته برم ببینم میتونم قصر در برم یا نه ای خدا


یاسی جون انشالله این دوران رو به خوبی پشت سر بزاری و کوچولوتو زودتر ببینی

چرا همه در حالت لو باتری این حرفان تازگیها آخر سالی فشار اومده به همه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلاممممممم

اوه چه خبر بوده دیروز من نبودم

همه خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاسی جونم شنیدن صدای قلب جوحو مبارک . ایشاله همیشه سلامت باشید .

مونا اونخ ینی چی برید مرقد اون هم زوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هی وای من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو بگو من پ ر ی هستم اونجا هم مکان مقدسه دیگه نمیشه که بیام :))))))))))))))) تو چشم رئیستون نیگاه کن و بگو .

مریم 7777777777777 بازگشت پیروزمندانه ات مبارک بیا برامون بتعریف از دستاوردهای سفرت . والا

کار دارم بسی . دوباره میام . ایشاله

سلام
مونا نری ها بپیچون دیگه

الناز نمیدونم چند بار در دقیقه بود فقطمیدونم که کنجدی بیش نبود که عاشقم کرد.

بچه ها این مرکز پزشکی پارسه یه آزمایش خون تو هفته 11=12 میدی جنسیت بچه رو میگه فکر میکنید معتبره برم نرم حدود 80000 تومان هست یعنی ارزون بید ولی نمیدونم سرکاریه یا نه اگه خبری ددارید بگید لطفا

Lilypie Pregnancy tickers
دوستان نگران نباشید با یه مصیبتی پیچوندمشون بعد که اینجا همه رفتن و خلوت شد رفتم بهار واسه بچه ها دو دست لباس تو خونه ای خریدم 80 تومان پیاده شدم واسه لباس تو خونه ای و اومدم حالا اگه میرفتم مرقد به صرفه تر نیود هاهاهاهاهاها
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
منم خوبم و ملالی نیست جز کار زیاد و ب منه تنبل

محبوبه دیبا بچم اصلا ایندفعه اذیت نکرد...برعکس دفعه های قبل که دهن برام(دقت کنید...برام...نه برامون...چون دیبا که غر بزنه رضا هم شروع میکنه) نذاشت ایندفعه جز روز آخر که دیگه طفلک خسته شده بود اصلا نگفت بغل...خودس واسه خودش راه میرفت و میچرخید....از روزی هم که پامونو گذاشتیم اونجا خارجی( به روش خودش) حرف زد تا بیایم....یه مامی اولش میگفت و یه عالمه خرچنگ غورباقه پشتش...بعد که میگفتم چی میگی میگفت " بابا جان...نمیفهمی...میگم تشنمه " !!!!!!

خلاصه سفر خوب و آرومی بود..جاتون خالی...استراحتی کردیم

هما همه چی خوب بود جز پول لامصب ما که نسبت به پارسال دو برابر ارزشش کم شده بود و همه چی گرون بود... دستاورد هام البته بد نیود ولی حرص میخورم چرا انقدر باید پول بدم

منا...بابا...چیه توروخدا...به زور ملتو میبرن...اه...همون بهتر نرفتی...لباس فسقلیا مبارک

بجه ها شو یادتون نره هااااا...میاید که...
محبوبه جونم...کارامون داره تموم میشه...بعد مانکن میاد و عکاسی میشه...بعد از شو حتما عکساشو برات میذارم...سفارش هم قبول میکنیم بعد از عید
فعلا برم....یه عالمه وسایل تو پذیرایی ریختم و دارم میدوزم... برم....بازم میام
سلام
یکی از دوستامون زاهیده امروز می خوایم بریم دیدنش الهییییییییییییییی عکسشو دیدم انقده فسقله...یاسی همش یاد تو می افتم.
سمیرا دیروز گوشت خرد و بسته بندی می کردیم کلییییییییییییییی یاد ساتیار افتادم یه تیکه شو واسه سهند کباب کردم لب نزد منم بهش گفتم می دم به ساتیار حالا از دیشب تا حالا گیر داده کی می ری به ساتیار کباب بدی!!!!
مونااااااااااااااا می رفتی تازه ساندیس هم می خوردی هاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاها....من از یه کلوب همینجا یه سری لباس واسه سهند خریده بودم خیلی راضی بودم شماها که تهرانین چرا سر نمیزنین اکثرشونم مارکه.
همای بیزی خوبی عشقم؟
الناز نمیدونم چی بگم که خودم از لوباطری هم اونورترم والا.
مارسیم کجایی؟بهتر شدی؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام صبحتون بخیر
مریم منم عکسهای شو را میخوام . هم برای خودم هم برای مامان اینا .
مریم جون خوب دیبا بزرگ شده تو این سن هم بچه ها ذوق و شوقشون برای بیرون رفتن زیاده . معلومه بغل نمیخواسته . سامی هم ذوق چیزی داشته باشه خسته نمیشه . بیرون که میریم موقع برگشتنه که خسته میشه تا میاد غر بزنه یه چیزی میخرم میدم دستش تا یه ده دقیقه ارومه تا باز شروع میکنه یه چیز دیگه . معمولا تا خونه رسیدنمون کلی غنیمت جمع میکنه .


مونا جون مبارک لباس فرشته ها باشه . ان شالله به سلامتی بپوشن .

محبوب جون بهترم . دیگه نمیدونم خوبم یا بهترم . بیخیال .
هنوز نرفتم برای نی نی دوستمون هدیه بخرم . حسام میگه ان شالله با کادو دامادیش یجا میدیم بهش با این سرعت عمل تو . ولی دیر نشده چون فعلا دبی هستن هنوز و نیومد اینجا .

امروز هم داشتم فکر میکردم یادم افتاد هم ولنتاین را داریم این ماه هم تولد حسام . باز من رفتم تو فکر خیلی هدیه خریدن برای مردها اعصابما میریزه به هم . نمیدونمی چی بگیرم براش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز