یاسی جونم حبه انگورتو قربون ضربان قلبش چند تا در دقیقه بود؟ هان هان هان؟ من دارم از فضولی پسر و دختریش می میرم بعد که فکر می کنم می بینم به خدا فرق نداره مهم عشقشه....
منم شدیدا لو باتریم ...البته سینوزیتم عود کرده و از دیروز خودمو بستم به مسکن تا بتونم بخوابم و تحمل کنم و بتونم نهار و شام بپزم و غیره........
اه ....از خودم یه جورایی بدم میاد یه عالمه کار نیمه تموم دارم ! درس نمی خونم ! کلا با خودم حال نمی کنم انگار که یه کاری خیلی مهم و بزرگی باشه که من باید انجام میدادم و ندادم! چه میدونم مثلا باید کریس انجل میشدم و نشدم
بی خیال......
ولوله ولوله ولوله کردی والا
یه چیزی تو همین مایه ها!