هما جون منم اونوقتا که بلد نبودم خط چشم بزنم خیلی دلم میخواست تتو کنم ولی یکی دوتا دکتر که باهاشون مشورت کردم گفتم توصیه نمیشه برای چشم و لب چون خیلی حساسه . و خود ارایشگرم هم میگفت باید جای خوبی بری چون بعدش امکان ترمیم و پاک کردن مثل بقیه جاهای بدن نیست. منم با کوشش شبانه روری رفتم تو کار اموزش خط چشم . الان یه خط چشمی میکشم بیا ببین مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاه
خانم همکار حسام هم خط چشم و خط لب تتو کرده بود من هر بار میدیدمش خدا را شکر میکردم من اینکارا نکردم به نظرم خیلی مصنوعی و تابلو بود .
تو که از هر انگشتت 6 تا هنر میچکه یکم تمرین کنی میتونی خط چشم بزنی تو سوت ثانیه. تازه رنگ و وارنگ و مدل مختلف .